دیجیتال مارکتینگ

امروزه طراحی سایت یکی از بهترین روش های تبلیغ در اینترنت برای کسب و کار می باشد اما هر چقدر ظاهر سایت جذاب و حرفه ای باشد بدون داشتن استراتژی و برنامه ریزی و عدم استفاده از ابزارهای دیجیتال بازدید از سایت و تبدیل به مشتری صورت نمی گیرد و هزینه طراحی سایت شما برای راه اندازی کسب و کار آنلاین به هدر رفته است. دنیای دیجیتال مارکتینگ واقعاً گسترده است. از اصول اولیه بازاریابی دیجیتال که پایه فروش اینترنتی است شروع می‌شود تا لحظه‌ای که فروش میلیونی خود را رصد می‌کنید. ابزارهای نظیر گوگل آنالیتیکس، ادوردز، تبلیغات بنری و کلیکی دیجیتال، اپ مارکتینیگ، گیم مارکتینگ، ویدیو مارکتینگ، ایمیل مارکتینگ و سوشال مارکتینگ و تحلیل آن، موشن گرافیک، سئو، آنالیز و تحلیل داده، ارسال پوش نوتیفیکیشن، انتشار رپورتاژ آگهی، چت آنلاین وغیره از ابزارهای دیجیتال مارکتینگ محسوب میشود. مهمترین خدمات دیحیتال مارکتینگ شرکت طراحی سایت بهپردازان سئو رپورتاژ آگهی بازاریابی محتوایی ادوردز تبلیغات کلیکی مدیریت پیج اینستاگرام

امروزه طراحی سایت یکی از بهترین روش های تبلیغ در اینترنت برای کسب و کار می باشد اما هر چقدر ظاهر سایت جذاب و حرفه ای باشد بدون داشتن استراتژی و برنامه ریزی و عدم استفاده از ابزارهای دیجیتال بازدید از سایت و تبدیل به مشتری صورت نمی گیرد و هزینه طراحی سایت شما برای راه اندازی کسب و کار آنلاین به هدر رفته است. دنیای دیجیتال مارکتینگ واقعاً گسترده است. از اصول اولیه بازاریابی دیجیتال که پایه فروش اینترنتی است شروع می‌شود تا لحظه‌ای که فروش میلیونی خود را رصد می‌کنید.

ابزارهای نظیر گوگل آنالیتیکس، ادوردز، تبلیغات بنری و کلیکی دیجیتال، اپ مارکتینیگ، گیم مارکتینگ، ویدیو مارکتینگ، ایمیل مارکتینگ و سوشال مارکتینگ و تحلیل آن، موشن گرافیک، سئو، آنالیز و تحلیل داده، ارسال پوش نوتیفیکیشن، انتشار رپورتاژ آگهی، چت آنلاین وغیره از ابزارهای دیجیتال مارکتینگ محسوب میشود.

مهمترین خدمات دیحیتال مارکتینگ شرکت طراحی سایت بهپردازان
سئو
رپورتاژ آگهی
بازاریابی محتوایی
ادوردز
تبلیغات کلیکی
مدیریت پیج اینستاگرام