بهترین هاست کدام است؟

بهترین هاست کدام است؟

بهترين هاست کدام است؟

هر وب‌سايت براي فعاليت، به يک هاست يا ميزبان وب نياز دارد. شرکتي که سرورهاي ذخيره و قدرتمند يک وب سايت را ارائه مي‌دهد. اين مقاله، در چهار مرحله‌ي ساده، به يافتن بهترين هاست مناسب براي شما کمک کند:
 

1. نيازهاي وب سايت خود را مشخص کنيد

با وب‌سايت خود چه خواهيد کرد؟ يک هاست مناسب، در کنار تامين فضاي کافي ذخيره‌سازي اطلاعات، سرعت و قابليت اتکا، از پلتفرم شما پشتيباني مي‌کند يا ابزاري که براي ساخت وب‌سايت مورد نظر خود مي‌خواهيد را ارائه مي‌کند. براي نمونه، آيا به پردازش پرداخت‌هاي آن‌لاين نياز داريد؟ آيا در حال بلاگ‌نويسي هستيد يا يک گالري عکس ايجاد مي‌کنيد؟

برخي هاست‌ها ابزارها و زيرساخت‌هاي اختصاصي براي انواع خاصي از وب‌سايت‌ها و عمل‌کردها ارائه مي‌کنند. هاستي که براي يک وب‌سايت کار ساز است، ممکن است براي شما عمل‌کرد مناسبي نداشته باشد. پس از پيدا کردن هاستي که با تمام نيازهاي شما سازگار باشد اطمينان حاصل کنيد. ميزباني وب در بيش‌تر اوقات بخشي از خدمات قرارداد با طراحان وب‌سايت است.

 

2. گزينه‌هاي ايجاد وب سايت و باندلينگ را در نظر بگيريد

آيا وب‌سايت اختصاصي خود را طراحي مي‌کنيد يا از ابزاهاي سايت‌ساز مانند Wix و Squarespace استفاده مي‌کنيد؟

آيا در حال ايجاد وب سايت خود هستيد يا  به دنبال استفاده از يک وب سايت ساز DIY مانند Wix يا Squarespace هستيد؟ در نظر بگيريد که آيا مي‌خواهيد خدمات مورد نياز خود را به صورت يک‌پارچه تهيه کنيد يا نه.

 

ابزارهاي سايت‌ساز به همراه هاستينگ:

بسياري از خدمات ساخت وب، خدمات هاستينگ هم را ارائه مي‌دهند. اين به شما امکان مي‌دهد وب‌سايت خود را بسازيد و خدمات ميزباني را به عنوان بخشي از پکيج دريافت کنيد. نمونه‌هايي از سايت‌سازهايي که ميزباني وب را نيز ارائه مي‌دهند عبارتند از Wix، Weebly، SquareSpace، Shopify و Blogger.

 

خدمات هاستينگ جدا از ساخت وب‌سايت:

در صورتي که يک وب‌سايي کاملا سفارشي و اختصاصي مي‌سازيد يا از سايت‌سازهاي خاصي مانند وردپرس استفاده مي‌کنيد که ميزباني را شامل نمي‌شود، بايد خدمات هاستينگ را به صورت جداگانه دريافت کنيد.

 

3. کمي تحقيق کنيد

هنگامي که انتظار شما از وب‌سايت و خدمات مورد نياز مشخص شد، وقت آن است که در مورد گزينه‌هاي ميزباني وب و هاستينگ و هم‌چنين شرکت طراحي سايت خود تحقيق کنيد. نيازهاي فعلي و آينده سايت خود را در نظر داشته باشيد.
 

4. عوامل اصلي را مقايسه کنيد

موارد خاصي که بايد در طراحي وب‌سايت و خدمات هاستينگ در نظر داشته باشيد، بسته به نياز شما متفاوت است، پس از ليست زير استفاده کنيد تا بدانيد کدام بيش‌تر براي شما مهم است.
 

هزينه‌ي ورودي و تمديد:

علاوه بر هزينه‌ي ورودي، حتما نرخ‌هاي تمديد و هرگونه هزينه‌ها يا تعهدات پنهان در قرارداد را بررسي کنيد.
 

نيازهاي فني:

اطمينان حاصل کنيد که ميزبان وب و طراح سايتي که انتخاب مي‌کنيد، تمام الزامات سايت شما را برآورده مي‌کنند و هم‌چنين مواردي را که ممکن است بخواهيد يا در آينده به آن‌ها نياز داريد در ذهن داشته باشيد، مانند:
 

تنظيمات مديريتي و سهولت استفاده:

به اين فکر کنيد که چه‌کسي قسمت اعظم مديريت سايت (مانند به روزرساني محتواي سايت) را برعهده دارد؟ شما يا يک متخصص وب؟
 

خدمات پشتيباني:

چه‌قدر مهم است که شخصي 24 ساعته در دسترس باشد؟ آيا با پشتيباني ايميل، تلفن و/يا چت مشکلي نداريد؟
 

سفارشي‌سازي:

آيا مي‌توانيد سفارشي‌سازي کرده و وب‌سايت را مطابق ميل خود به روز کنيد؟
 

سهولت راه اندازي:

چقدر سريع مي‌توانيد وب‌سايت جديد خود را به‌صورت آن‌لاين دريافت کنيد؟
 

سياست لغو قرارداد:

آيا درباره‌ي شرايط لغو قرارداد، هيچ نکته‌ي مشکوکي وجود دارد؟
 
شرکت طراحي سايت معتبر بهپردازان داراي خدمات ارائه دامنه و هاست  آماده همکاري با شما مي باشد.
 

 براي مشاوره همين حالا با کارشناسان ما تماس بگيريد: شرکت طراحی سایت بهپردازان یک شرکت معتبر در زمینه طراحی سایت فروشگاهی، طراحی سایت شرکتی حرفه ای میباشد که آماده مشاوره رایگان در جهت توسعه کسب و کار اینترنتی میباشد.

 

021 – 88 74 97 24

021 – 88 74 97 25

021 – 88 74 97 26

 

منبع: domains.google