معرفي DirectAdmin

معرفي DirectAdmin | شرکت طراحي سايت بهپردازن

دايرکت ادمين يک کنترل پنل ميزباني وب گرافيکي مي باشد (DirectAdmin يکي از پلتفرم هاي هاستينگ است) که مبتني بر وب بوده و مديريت وب سايت ها بر روي هاست و سرور را بسيار آسان کرده است. با دايرکت ادمين مي توانيد وب سايت هاي خود را با سطوح Admin، Reseller يا نماينده و کاربر معمولي مديريت کنيد. بزرگ ترين مزيت اين کنترل پنل دوري از تحريم ها مي باشد که اين کنترل پنل مبتني بر لينوکس را به جايگزين مناسبي براي Cpanel که تحت تاثير تحريمات قرار دارد تبديل نموده است و شرکت هاي هاستيگ با نصب اين کنترل پنل گرافيکي بر روي سرور هايشان اقدام به ارائه سرويس هاي هاست اشتراکي مي کنند.

 

کنترل پنل دايرکت ادمين علاوه بر سادگي و راحتي استفاده، داراي قابليت ضد Crash مي باشد که اين قابليت منجر به افزايش پايداري در سرويس ها شده است. سرعت اين کنترل پنل بسيار بالا مي باشد زيرا تا حد بسيار زيادي سعي شده ساده ، زيبا و در عين حال کاربردي و حرفه اي طراحي شود.

 

DirectAdmin فقط بر روي سيستم هاي لينوکسي و به طور ويژه فقط ورژن هاي RedHat، CentOs، FreeBSD و Debian اجرا مي شود. بدين معني که با داشتن يک سرور لينوکسي براي شما طيف وسيعي از گزينه ها در کنترل پنل ميزباني فراهم خواهد بود. Direct Admin به شما اجازه ي خريد Lifetime License را مي دهد که مي توانيد با خريد آن به صورت کامل از تمامي امکانات و قابليت هاي مادام العمر دايرکت ادمين استفاده کنيد. براي مشاوره همين حالا با کارشناسان ما تماس بگيريد:شرکت طراحی سایت بهپردازان یک شرکت معتبر در زمینه طراحی سایت فروشگاهی، طراحی سایت شرکتی حرفه ای میباشد که آماده مشاوره رایگان در جهت توسعه کسب و کار اینترنتی میباشد.

 

دايرکت ادمين ساده ترين قيمت گذاري و نصب يکسان براي سرور مجازي و اختصاصي را دارد.