ابزارهاي طراحي سايت

ابزارهاي طراحي سايت | شرکت طراحي سايت بهپردازن

هر طراح وبي به ابزارهاي خود جهت طراحي وب سايت نياز دارد. براي طراحي سايت ها از پايه شما به اين ابزارها نيازمنديد. برنامه هاي بسياري براي انجام اين کار موجود است, اما برخي از آنها کاربردهاي بيشتري دارند و توسط اکثر طراحان مورد استفاده قرار مي گيرد. در اينجا 10 مورد از بهترين ابزارهاي طراحي وب سايت براي شما آورده شده است:

 

1. Dreamweaver

 

dreamwaver

 

Adobe Dreamweaver ابزار طراحي و برنامه نويسي وب سايت مي باشد که توسط شرکت Adobe ارائه مي شود و با سيستم عامل هاي Mac و Windows سازگاري کامل دارد. اين نرم افزار داراي ابزارهاي بسياري جهت توسعه وب  است شامل: نمايش دهنده کد انتخاب شده در حالت نمايش کدي و نمايش عادي, ابزار مديريت و کار با ftp, ابزار مديريت پروژه و کار گروهي که انجام پروژه هاي بزرگ را توسط آن ساده مي سازد, و نمايش به صورت زنده – که به صورت زنده قابليت رويت نتيجه کد را به شما مي دهد. Dreamweaver با ابزارهاي ديگر Adobe نظير Photoshop سازگاري کامل دارد, که به شما امکان ويرايش تصاوير و ساير المان ها را از طريق آن ابزار مي دهد.

 

2. Firebug

 

Firebug

 

Firebug ابزار رايگاني است که بر روي مرورگر firefox نصب مي گردد و توسط آن مي توانيد خطاهاي وب سايت را يافته و توسعه وب سايت را انجام دهيد. توسط اين ابزار مي توانيد به راحتي کد html و css را در صفحات وب سايت بررسي کرده و تغيير دهيد و همچنين صفحه وب سايت خود را عيب يابي کنيد و همچنين بخشي براي عيب يابي JavaScript وجود دارد که يکي از مهترين ابزارهاي آن مي باشد, براي عيب يابي صفحه وب سايت Firebug يکي از بهترين ابزارهاست.

 

3. Adobe Photoshop

 

Adobe Photoshop

 

Adobe Photoshop نرم افزار بسيار قدرتمندي براي ساخت و ويرايش تصاوير مي باشد که نرم افزار بسيار پر کاربردي مي باشد و طراحان وب از طريق اين نرم افزار مي توانند گرافيک هاي و طرح هاي مورد نياز خود را آماده سازند.

 

4. Adobe Fireworks

 

Adobe Fireworks

 

Adobe Fireworks نرم افزار ايجاد گرافيک به صورت وکتور مي باشد. اين نرم افزار به طراحان سايت قابليت ايجاد گرافيک هاي بسيار سبک را مي دهد. اين ابزار در حقيقت نسخه بهينه سازي شده photoshop براي طراحان سايت مي باشد که به طراح امکان ايجاد گرافيک هاي کم حجم را مي دهد.

 

5. W3C Validator

 

W3C Validator

 

اين ابزار رايگان است و به طراحان امکان تست صفحه را از نظر استانداردهاي html و xhtml مي دهد که توسط World Wide Web Consortium (W3C) پياده سازي شده است. اين ابزار براي استاندارد سازي صفحه وب سايت مي باشد. همچنين اين اعتبار سنج صفحات را در ساير فرمت ها نظير SGML يا XML DTD بررسي مي نمايد, که همه اين موارد را با نوع صفحه چک مي نمايد. همچنين اين سايت ابزارهاي ديگري براي بهينه سازي سايت نظير HTML tidy دارد – که به صورت خودکار کد نويسي سايت را استاندارد سازي مي نمايد, Validome – به شما امکان اعتبار سنجي صفحه HTML, XHTML و WML را مي دهد, WDG HTML – يک ابزار اعتبارسنجي ديگر است, Real Validator – shareware ابزار چک کننده کدهاي html مي باشد Valet – مجموعه اي از ابزارهاي بررسي کيفيت سايت است.

 

6. Adobe Brackets

 

Adobe Brackets

 

Adobe Brackets ويرايشگر رايگان طراحي صفحات وب سايت مي باشد که براي مديريت کدهاي HTML, CSS, and JavaScript طراحي شده است. Adobe Brackets به شما امکان کد زني داخل کد را مي دهد که به اين ترتيب تمرکز شما بر روي کد زني قرار مي گيرد. اين نرم افزار توسط Adobe پياده سازي شده و تحت مجوز MTI به اشتراک گذاشته شده است. براي مشاوره همين حالا با کارشناسان ما تماس بگيريد:شرکت طراحی سایت بهپردازان یک شرکت معتبر در زمینه طراحی سایت فروشگاهی، طراحی سایت شرکتی حرفه ای میباشد که آماده مشاوره رایگان در جهت توسعه کسب و کار اینترنتی میباشد.

 

7. Code Anywhere

 

Code Anywhere

 

CodeAnywhere به شما امکان کد زني از هر جايي را مي دهد, بدون نياز به آنکه مورد ديگري را آماده نماييد. کافي است وارد برنامه شويد تا بتوانيد صفحات سايت خود را ويرايش کنيد. حتي زماني که مجددا وارد برنامه مي شويد فايل هايي که باز گذاشته بوديد مجددا باز مي شوند. Codeanywhere از زيان هاي کد نويسي تحت وب نظير HTML, PHP, JavaScript, CSS, و XML پشتيباني کامل مي کند.

 

8. HTML5 boilerplate

 

HTML5 boilerplate

 

HTML5 boilerplate به شما فريم ورک براي ايجاد صفحات html5 و همچنين المان هاي مختلف را مي دهد. اين سيستم با مرورگرهاي مختلف سازگاري کامل دارد, به طور مثال با نسخه هاي قديمي تر اينترنت اکسپلورر, که به شما امکان استفاده از تگ هاي html5 نظير <article>, <aside> and <header> را مي دهد. سيستم همچنين ابزاري براي بهينه سازي سايت براي موبايل داشته که به شما امکان ايجاد صفحه سازگار با انواع مرورگرها و ابزارها را به گونه اي ساده مي دهد. اين ابزار همچنين ابزارهاي بسياري نظير ابزار .htacess براي استفاده از gzip جهت بهينه سازي سايت و سرعت آن دارا مي باشد.

 

9. Google Drawing

 

Google Drawing

 

به شما امکان طراحي به صورت آنلاين را مي دهد که جهت استفاده از آن لازم است حساب گوگل داشته باشيد.

 

10. jQuery UI

 

jQuery UI

 

jQuery يک کتابخانه بسيار قدرتمند و مفيد جاوا اسکريپت است که به شما امکان ايجاد آنچه که توسط html و css نمي توانيد مي دهد. اين کتابخانه بسيار مفيد است ولي کار با آن بسيار سخت مي باشد و نياز به تجربه فراواني دارد. jQuery UI به شما امکان ايجاد jQuery را توسط نرم افزار مي دهد. بنابراين احتياجي نيست کد نويسي jquery بدانيد