مرورگر Vivaldi چيست؟

مرورگر Vivaldi چيست؟ | شرکت طراحي سايت بهپردازن

 مرورگر Vivaldi با هدف ارائه روشي جذاب و جديد براي وب گردي و کندوکاو در اينترنت ارائه شد. اگرچه اين مرورگر بر پايه موتور کروميوم (Chromium engine) ساخته شده است ولي ابزار ها و کامپوننت هاي زيادي را براي کاربرانش فراهم نموده است تا برخلاف ديگر مرورگرها، کاربر بتواند بدون نياز به نصب پلاگين هاي مختلف تا حد زيادي مرورگر خود را شخصي سازي کند. با استفاده از اين مرورگر و ظاهر جذاب و رابط کاربري قابل تنظيم آن مي توانيد وب گردي متفاوتي را تجربه کنيد. يکي از ويژگي هاي جالب توجه اين مرورگر تغيير رنگ خودکار هريک از تب هاي باز شده و نمايش تصوير کوچکي از محتويات تب هنگام قرار گيري نشانه گر ماوس بر روي آن ها است که علاوه بر جذاب تر نمودن محيط کاري، نه تنها از خستگي سريع چشم جلوگيري مي کند بلکه به کاربر کمک مي کند تا سريع تر و راحت تر محتويات هريک از تب ها را از نظر بگذراند. ديگر امکان منحصربفرد اين مرورگر امکان يادداشت برداري سريع در خود مرورگر است که براي دستيابي به اين ويژگي تنها کافيست تا بر روي آيکون note تعبيه شده در پنل کليک نموده و سپس يادداشت هاي خود را ايجاد، ذخيره، گروه بندي و مديريت نموده و سپس با کليک مجدد بر روي همان آيکون، نوار ابزار باز شده ي مربوط به اين قسمت را ببنديد.

 

به طور کلي اين مرورگر به شکلي ساخته شده است که امکاناتي فراتر از ديگر مرورگر ها را براي کاربران مهيا نموده و يک وب گردي حرفه اي را ميسر مي سازد.

 

قابليت هاي کليدي نرم افزار Vivaldi:

- تغيير محل قرارگيري نوار آدرس (بالا يا پايين)، پنل تنظيمات و نوار تب ها

- تنظيم کليدهاي ميانبر دلخواه

- تغيير سايز محتويات صفحه نمايش

- يادداشت برداري در محيط مرورگر

- سازماندهي صفحات با امکان گروه بندي صفحات باز شده

- نمايش تب ‌ها مانند کاشي هاي ويندوز

- پشتيباني از انواع تکنولوژي هاي وب

- سفارشي سازي تمام آنچه در ظاهر مرورگر مي بينيد

- افزايش سرعت مرور صفحات

- نمايش تصوير کوچکي از محتويات تب هنگام قرار گيري نشانه گر ماوس بر روي هر تب

- مديريت حرفه اي مرور وب بدون نياز به پلاگين ها و افزونه هاي متعدد

براي مشاوره همين حالا با کارشناسان ما تماس بگيريد:شرکت طراحی سایت بهپردازان یک شرکت معتبر در زمینه طراحی سایت فروشگاهی، طراحی سایت شرکتی حرفه ای میباشد که آماده مشاوره رایگان در جهت توسعه کسب و کار اینترنتی میباشد.