نرم افزار FireFox چيست؟

Mozilla Firefox مرورگر تحت وبي است براي مرور و جستجو در بين صفحات اينترنتي با سرعت و امنيت بسيار بالا که محصول کمپاني قديمي Netscape است که در زمينه ارائه ابزار هاي اينترنتي بسيار محبوب و معروف است.

فايرفاکس چيست و از کجا مي شود آن را دانلود کرد فايرفاکس يک مرورگر است مثل اينترنت اکسپلورر و يا اپرا . فايرفاکس فوق العاده قدرتمند است و کار با اون خيلي خيلي ساده است شما هم اگه اون رو دانلود نکرديد بريد به سايت www.firefox.com و از اونجا دانلود کنيد

 

ابتدا اين مرورگر در سال 2002 با نام رمز Phoenix طراحي و منتشر شد. با اينحال اولين نسخه از فايرفاکس به صورت رسمي در سال 2004 عرضه شد و در مدت زمان اندکي توانست مرورگر اينترنت اکسپلورر مايکروسافت را به چالش بکشاند. هرچند با انتشار مرورگر گوگل کروم به تدريج عرصه رقابت بر فايرفاکس تنگ‌تر شد اما طبق گزارش‌ها همچنان در اغلب کشورها رتبه دوم بازار را در اختيار دارد.

 

 

مرورگر فايرفاکس براي اندرويد به‌طور پيش‌فرض ناشناس و بسيار سريع است. هزاران ردياب آنلاين هر روز تعقيب‌تان مي‌کنند تا موقعيت مکاني آنلاين شما را جمع‌آوري کنند، که سرعتتان کاهش مي‌يابد. فايرفاکس بيش از 2000 از اين ردياب‌ها را به طور پيش‌فرض مسدود مي‌کند و اگر بخواهيد مرورگر خود را سفارشي‌تر کنيد، افزونه‌هايي براي مسدودسازي تبليغات نيز وجود دارد. با فايرفاکس، امنيتي که شايسته آن هستيد و سرعتي را که در يک مرورگر همراه ناشناس نياز داريد، دريافت مي‌کنيد.

 

رورگر فايرفاکس (FireFox) تجربه وب گردي امن و سريع را براي کاربران خود به ارمغان مي‌آورد و براي پلتفرم هاي مختلفي از جمله اندرويد و آي او اس عرضه شده است. قابليت هاي متعددي توسط مرورگر FireFox (فايرفاکس) ارائه شده‌اند که از جمله آن‌ها مي‌توان به همگام سازي اطلاعات بين دستگاه ها، بوک مارک کردن صفحات و امنيت بالا اشاره کرد.

 

 

مرورگر فايرفاکس (FireFox) امکان ذخيره نام کاربري و پسورد وب سايت ها را هم در اختيار کاربران خود قرار داده است. بدين ترتيب در دفعات بعدي مراجعه به وب سايت مورد نظر، نيازي به وارد کردن مجدد نام کاربري و رمز عبور نخواهيد داشت. بدين منظور پس از وارد کردن نام کاربري و رمز عبور وب سايت مي‌توانيد با لمس گزينه Remember نسبت به ذخيره سازي آن‌ها اقدام کنيد.

 

 

از ديگر قابليت هاي ارائه شده توسط مرورگر فايرفاکس (FireFox) مي‌توان به امکان بوک مارک کردن صفحات و وب سايت هاي دلخواه جهت دسترسي سريع و آسان اشاره کرد. بدين منظور پس از مراجعه به وب سايت مورد نظر آيکون به شکل سه نقطه در گوشه بالا و سمت راست صفحه را لمس کرده سپس از منوي نمايان شده آيکون به شکل ستاره را لمس نماييد

 

 

يکي ديگر از قابليت هاي مرورگر FireFox (فايرفاکس) مربوط به ايجاد و مديريت تب هاي متعدد مي‌شود. کاربران مي‌توانند با لمس آيکون تب در گوشه بالا و سمت راست صفحه به ليستي از تب هاي باز دسترسي داشته باشند و با لمس آيکون به شکل به علاوه نسبت به ايجاد تب جديد اقدام نمايند. از سوي ديگر امکان بستن تمامي تب ها به صورت همزمان با لمس گزينه Close All Tabs فراهم آمده است.

شرکت طراحی سايت بهپردازان، در طول 17 سال فعاليت خود، با به کارگيري تيم‌های تخصصی در زمينه‌ی طراحی سایت و اپليکيشن، نمونه‌هاي قدرتمندي در  نمونه سايت خارج از کشور ، طراحی سایت فروشگاهی و ... دارد. براي مشاوره همين حالا با کارشناسان ما تماس بگيريد: