منظور از پشتيباني در نرم افزار چيست؟

منظور از پشتيباني در نرم افزار چيست؟ | شرکت طراحي سايت بهپردازن

 مطمئن باشيد که پس از خريد نرم افزار حتما به پشتيباني آن نياز خواهيد داشت. پشتيباني در امور مالي از حساسيت و اهميت بيشتري برخوردار است. بنابراين در رابطه با پشتيباني نرم افزار پرس و جو کنيد. سوالاتي زير را حتما بپرسيد: چه مواردي شامل پشتيباني مي شود؟ هزينه پشتيباني چقدر است؟ آيا پشتيباني رايگان ارائه مي گردد؟ مدت پشتيباني رايگان چقدر است؟

 

بهتر است که نرم افزار در ابتدا پشتيباني رايگان داشته باشد، تا در زمان شروع بکار گيري آن، بتوانيد سوالات خود را بدون پرداخت هيچ هزينه اي بپرسيد و سردرگم نشويد. طبيعتا پس از آن ارائه پشتيباني منوط به پرداخت هزينه از سوي شما ميباشد. توصيه ما اين است که هزينه پشتيباني را با خيال آسوده پرداخت کنيد، تجربه نشان داده که در موقعيت هاي حساس مالي، شديدا نيازمند پشتيباني خواهيد شد. برخي از نرم افزارها، باشگاه مشتريان نيز دارند. در اين باشگاه مي توانيد با ديگر کاربران و مشتريان نرم افزار مذکور آشنا شويد. در رابطه با مباحث مختلف نرم افزار صحبت کنيد. حتي مي توانيد در انجمن هاي گفتگو سوالات خود را مطرح کنيد و بدون پرداخت هيچ هزينه اي، پاسخ ساير کاربران را بخوانيد.

شرکت طراحی سايت بهپردازان، در طول 17 سال فعاليت خود، با به کارگيري تيم‌های تخصصی در زمينه‌ی طراحی سایت و اپليکيشن، نمونه‌هاي قدرتمندي در  نمونه سايت خارج از کشور ، طراحی سایت فروشگاهی و ... دارد. براي مشاوره همين حالا با کارشناسان ما تماس بگيريد: