ويکي پديا چيست؟

ويکي پديا چيست؟ | شرکت طراحي سايت بهپردازن

ويکي به سايتهاي گفته مي شود که محتواي آن قابل نمايش و ويرايش توسط کاربران خود مي باشد. يک ويکي به گروهي از مردم اجازه مي دهد به آساني اطلاعات خود را به اشتراک بگذارند و به مشاهده اطلاعات به اشتراک گذاشته شده توسط ديگران بپردازند و نيز اين توانايي را داشته باشند که تمام اين نوشته ها را ، چه متعلق به خودشان باشد و چه نباشد ، تغيير دهند.

 

در حالي که ويکي روز به روز در سايت هاي مختلف به کار گماشته مي شود ، سايتي از اين قابليت براي ساخت بزرگترين دايره المعارف آنلاين استفاده کرد و اين چنين بود که سايت ويکي پديا بوجود آمد.
 
مطالب بيشتر : IPsec چيست؟
 

سايت ويکي پديا از چه صفحه تشکيل شده

سايت ويکي پديا از ميليون ها صفحه اينترنتي مختلف تشکيل شده است که اين صفحه ها هر کدام شامل مقاله اي در موضوعي خاص مي باشد. در هر مقاله ممکن است به کلمات يا موضوعات ديگري اشاره شده باشد که در اين حالت به صورت لينک هاي اينترنتي نمايش داده شده و با انتخاب آنها مي توانيد صفحه مربوط به آن کلمه در سايت ويکي پديــا برسيد.با کليک کردن روي  ويکي پديا  مي توانيد وارد اين دانشنامه آزاد شويد.

 

بنيان گذار لغت نامه

بنيان گذار لغت نامه و دايره المعارف ويکي پديا جيمي ويلز است

براي مشاوره همين حالا با کارشناسان ما تماس بگيريد:شرکت طراحی سایت بهپردازان یک شرکت معتبر در زمینه طراحی سایت فروشگاهی، طراحی سایت شرکتی حرفه ای میباشد که آماده مشاوره رایگان در جهت توسعه کسب و کار اینترنتی میباشد.