منظور از home page در اينترنت چيست؟

به صفحه اول خانگي يک وب سايت Home Page گفته ميشود.

اولين صفحه اي که بعد از وارد شدن به يک وب سايت مي بينيد همين صفحه اصلي يا home page است. اين صفحه بايد شامل لينک هايي باشه که شما رو به ساير قسمت هاي سايت راهنمايي کنه. همچنين اولين صفحه بايد يک ديد کلي از وب سايت و کسب و کار يا هدف شما رو به بيننده و کاربر ارائه بده.

 

 

صفحه اصلي شما مسلما، مهمترين صفحه در وب سايت شماست. به اين دليل که اين صفحه اولين صفحه اي خواهد بود که بازديدکنندگان از وب سايت شما با آن برخورد خواهند کرد. و اولين احساسي که نسبت به آن دارند بسيار با اهميت مي باشد.
 
صفحه اصلي شما تنظيم کننده صداي کسب وکار شماست. همانند اولين احساس در برخورد با يک انسان مي باشد پس حتما بايد مطمئن شويد که صفحه اصلي وب سايت شما به درستي طراحي شده و کارايي لازم را دارد.

 

اين صفحه شامل ، اخبار مهم ، تصاوير اوليه ، پيوندهايي به بخش هاي مختلف آن سايت و نيز پيوند‌هايي به سايت‌هاي ديگر و يا تبليغات دارنده‌ي وِب سايت مي‌باشد.

براي مشاوره همين حالا با کارشناسان ما تماس بگيريد:شرکت طراحی سایت بهپردازان یک شرکت معتبر در زمینه طراحی سایت فروشگاهی، طراحی سایت شرکتی حرفه ای میباشد که آماده مشاوره رایگان در جهت توسعه کسب و کار اینترنتی میباشد.