متن متن

معرفی اجمالیمجموعه بهپردازان با 17 سال تجربه در زمینه راه‌اندازی استارت‌آپ، طراحی سایت، طراحی اپلیکیشن، بهینه‌سازی سئو و دیجیتال مارکتینگ با برخورداری از یک تیم کاملا حرفه‌ای آماده ارائه خدمات به مجموعه های داخل ایران و خارج از کشور می‌باشد. در این متن به معرفی پروژه آزمایشگاه آنلاین پرداخته شده است.جهت آشنایی بیشتر با این مجموعه لطفا به آدرس وب سایت www.behpardazan.com مراجعه فرمایید.امکانات پروژهدر این قسمت فهرست بخش ها و امکانات پروژه آزمایشگاه آنلاین را به همراه توضیحات آن مشاهده می فرمایید.

معرفی اجمالی

مجموعه بهپردازان با 17 سال تجربه در زمینه راه‌اندازی استارت‌آپ، طراحی سایت، طراحی اپلیکیشن، بهینه‌سازی سئو و دیجیتال مارکتینگ با برخورداری از یک تیم کاملا حرفه‌ای آماده ارائه خدمات به مجموعه های داخل ایران و خارج از کشور می‌باشد. در این متن به معرفی پروژه آزمایشگاه آنلاین پرداخته شده است.

جهت آشنایی بیشتر با این مجموعه لطفا به آدرس وب سایت www.behpardazan.com مراجعه فرمایید.

امکانات پروژه

در این قسمت فهرست بخش ها و امکانات پروژه آزمایشگاه آنلاین را به همراه توضیحات آن مشاهده می فرمایید.

  1. معرفی خدمات آزمایشگاه: در این بخش تمامی آزمایش ها و تست هایی که به کاربران ارائه میشود لیست شده و شرح کامل هر یک داده خواهد شد.
  2. ثبت سفارش آنلاین: کاربران و همکاران می توانند آزمایش ها و تست هایی که تعریف شده است در سایت را سفارش دهند. قیمت خدمات آزمایشگاه برای مردم و همکاران می تواند به صورت جداگانه تعریف شود.
  3. نمونه گیری در محل: کاربران در زمان ثبت سفارش، امکان درخواست نمونه گیری در محل را دارند. در این حالت زمان ثبت سفارش، اطلاعات بیمار، نسخه پزشک، آدرس و لوکیشن محل نمونه گیری از کاربر دریافت میگردد.
  4. پنل نمونه گیران: می توانید تعدادی از پرسنل را به عنوان نمونه گیر در سیستم تعریف نمایید. در این صورت کاربر با دسترسی نمونه گیر می تواند وارد پنل خود شده و درخواست های نمونه گیری در محل را ببیند و در صورت تایید، هر کدام از آن ها را انتخاب و به محل بیمار مراجعه کرده و نمونه گیری را انجام دهد.
  5. جواب دهی آنلاین: جواب آزمایش بیماران چه آن هایی که حضوری مراجعه کرده اند چه به صورت آنلاین ثبت سفارش کرده اند، در پنل ادمین توسط پرسنل آزمایشگاه آپلود شده و لینک جواب آزمایش برای بیمار اس ام اس خواهد شد. کاربر با کلیک بر روی لینک جواب وارد حساب کاربری خود شده و تمامی آزمایش هایی که تا کنون در این آزمایشگاه داده است را می تواند مشاهده کند. همچنین بر روی جواب های آزمایش qrcode اصالت جواب به صورت خودکار درج خواهد شد. در صورت نمایش جواب آزمایش توسط کاربر به سایرین و اسکن qrcode توسط آن ها می توانند از اصالت جواب اطمینان حاصل نمایند.
  6. پرداخت آنلاین: سیستم قابلیت اتصال به درگاه پرداخت را دارا می باشد و کاربران بعد از ثبت سفارش می توانند وجه سفارش خود را به صورت آنلاین پرداخت نمایند.
  7. حساب کاربری: هر یک از کاربران میتوانند در این سیستم حساب کاربری داشته و تمامی سفارشات خود را مشاهده کنند، واریز وجه داشته باشند، مشخصات کاربری خود را مشاهده کنند و همچنین تمامی آزمایش هایی که تا کنون داده اند را مشاهده و جواب آزمایش های خود را دانلود کنند.
  8. مجله پزشکی: در این بخش امکان ثبت مقالات جدید فراهم شده است. با ثبت مقالات پزشکی جدید میتوانید آمار بازدید وب سایت خود را بالا ببرید. ساختار مجله پزشکی بهینه شده جهت دیده شدن توسط موتورهای جستجوگر نظیر گوگل بوده و از نظر سئویی کارایی بالایی دارد.
  9. اطلاعات تماس: در این صفحه می توانید شماره های تماس، آدرس، ساعات و روزهای کاری، لینک شبکه های اجتماعی را درج نمایید. همچنین این صفحه دارای یک فرم ارسال پیام می باشد که کاربر به بخش های مختلف آزمایشگاه نظیر پشتیبانی، مالی، مدیرت و مواردی مشابه پیام ارسال نماید.
  10. چت آنلاین: کاربران در هر کجا داخل وب سایت می توانند روی آیکون چت آنلاین کلیک کرده و با کارشناسان شما صحبت کنند. به هر تعداد که مایل باشید می توانید کارشناس اضافه کنید تا در صورتی که کاربران به پشتیبانی پیام دادند یکی از کارشناسان پاسخگو باشد.
  11. درباره مجموعه: یک صفحه اختصاصی جهت معرفی مجموعه، تاریخچه فعالیت ها، مزایا و افتخارات مجموعه می باشد که محتوای آن می تواند توسط خود شما تعریف شود.
  12. صفحه ساز: در این سیستم قابلیت ساخت صفحات جدید به صورت داینامیک دیده شده است. به کمک این قابلیت به هر تعداد صفحه جدید با عناوین مختلف می توانید به سیستم اضافه کنید. برای مثال صفحاتی مانند پرسش و پاسخ، قوانین و مقررات و مواردی مشابه.
  13. پنل ادمین: این قسمت صرفا پرسنلی که شما به آن ها در سیستم اجازه داده باشید دسترسی خواهند داشت. در پنل ادمین می توان تمامی بخش هایی که در لیست بالا ذکر شده است را مشاهده و یا ویرایش کرد.

بخش های قابل ویرایش

در سیستم شما می توانید لوگوی خود را بارگذاری کرده تا در تمامی بخش ها لوگوی شما نمایش داده شود. رنگ بندی سایت را می توانید تغییر دهید. دکمه های صفحه اصلی را می توانید تغییر دهید و دکمه های مد نظر خود را قرار دهید. محتوای صفحات را می توانید ویرایش کنید. اطلاعات تماس خود را قرار دهید.

طراحی اختصاصی

نسخه دموی این نرم افزار بر روی دامنه http://nabz.io بارگذاری شده است تا شما بتوانید بخش های مختلف نرم افزار را بر روی آن مشاهده نمایید. چنانچه مایل به استفاده طرح اصلی نرم افزار نباشید و یا بخش های قابل تغییر برای شما کافی نباشد، می توانید طرح اختصاصی خود را داشته باشید. برای این منظور مبلغ 30 میلیون تومان دریافت خواهد شد تا طراحی اختصاصی برای شما انجام شود. در این صورت طراحان ما بر اساس برند شما طرح هایی را پیشنهاد داده و طرحی که توسط شما پسندیده شود را اجرایی خواهند کرد. برای نمونه کارهای طراحی های اختصاصی، وب سایت های ajgroup.ir و mendel-lab.com را می توانید مشاهده نمایید.