موبایل پایین

اپلیکیشن های اندروید و IOS امروزه یکی از ابزار های نوین برای معرفی و شرح خدمات یک شرکت یا مجموعه می باشد. شرکت بهپردازان با کمک کارشناسان مجرب خود توانسته این امکان را برای مشتریان خود فراهم کند که اپلیکیشن موبایلی را متناسب با سلیقه ی مشتری طراحی کرده و قبل از مرحله ی استفاده با تست هایی همه جانبه اپلیکیشن بی نقصی را به مشتری ارائه کند. با توجه به توسعه گوشی های هوشمند برای حضور در بازارهای نوین لزوم طراحی اپلیکیشن موبایل در جهت کسب سهم بیشتری از بازار احساس میشود. همواره جذب بازدیدکننده بیشتر وپیشی گرفتن از رقبا ودرنهایت برندسازی درتجارت الکترونیک حائز اهمیت بوده است. امروزه غالب کاربران به جهت دسترسی آسانتر حتی با وجود سایتهای واکنش گرا برای دسترسی به اینترنت از موبایل وتبلت استفاده میکنند که رشد کاربران به سرعت درحال افزایش است.دراین بین یافتن برنامه موبایل موردنیاز دربازار نرم افزارهای موبایل بسیار آسان تر از جستجو در میان میلیون ها سایت بدون داشتن آدرس آنها میباشد.

اپلیکیشن های اندروید و IOS امروزه یکی از ابزار های نوین برای معرفی و شرح خدمات یک شرکت یا مجموعه می باشد. شرکت بهپردازان با کمک کارشناسان مجرب خود توانسته این امکان را برای مشتریان خود فراهم کند که اپلیکیشن موبایلی را متناسب با سلیقه ی مشتری طراحی کرده و قبل از مرحله ی استفاده با تست هایی همه جانبه اپلیکیشن بی نقصی را به مشتری ارائه کند.

با توجه به توسعه گوشی های هوشمند برای حضور در بازارهای نوین لزوم طراحی اپلیکیشن موبایل در جهت کسب سهم بیشتری از بازار احساس میشود. همواره جذب بازدیدکننده بیشتر وپیشی گرفتن از رقبا ودرنهایت برندسازی درتجارت الکترونیک حائز اهمیت بوده است.

امروزه غالب کاربران به جهت دسترسی آسانتر حتی با وجود سایتهای واکنش گرا برای دسترسی به اینترنت از موبایل وتبلت استفاده میکنند که رشد کاربران به سرعت درحال افزایش است.دراین بین یافتن برنامه موبایل موردنیاز دربازار نرم افزارهای موبایل بسیار آسان تر از جستجو در میان میلیون ها سایت بدون داشتن آدرس آنها میباشد.

 
 

باطراحی اپلیکیشن موبایل برای وب سایت خود قادر خواهید بود :
-افزایش راههای ارتباطی خود با مشتری وبازار هدف بیشتر
-درمیان رقبا بدرخشید
-ارائه خدمات خود از راه های آسانتر به مشتری
-هر ساعت از روز کنار آنها باشید وبه آنها پشتیبانی بدهید
- محصول یا خدمات خودشون رو در کمترین زمان و ساده ترین راه یعنی گوشی موبایل سفارش بدهند
-کاهش هزینه های تبلیغاتی اعم از سئو،ارسال اس ام اس،ایمیل مارکتینگ

شرکت طراحی سایت بهپردازان نمادآتیه از سال ۹۵ اقدام به راه اندازی دپارتمان برنامه نویسی موبایل بر بستر پلتفرم های نیتیو اندروید و آی او اس نموده است. ما آماده ایم تا نیازهای شما را تحلیل و اپلیکیشن های مناسب وکاربر پسند وبروز دنیابراساس کراس پلتفرم ویا نیتیو با توجه به نیاز کسب و کار شما را طراحی وتولید نماییم. پشتیبانی رایگان ۶ ماهه برای تمامی مشتریان بهپردازان نمادآتیه هدیه ما به شماست.