تبلیغات آن‌لاین چیست

تبلیغات آن‌لاین چیست و چگونه انجام می‌شود. تبليغات آن‌لاين هنر استفاده از اينترنت به عنوان رسانه‌اي براي ارائه‌ي پيام‌هاي بازاريابي به مخاطبان مشخص و مورد نظر است

تبليغات آنلاين چيست؟

تبليغات آن‌لاين هنر استفاده از اينترنت به عنوان رسانه‌اي براي ارائه‌ي پيام‌هاي بازاريابي به مخاطبان مشخص و مورد نظر است. اين گونه تبليغات براي جذب ترافيک وب‌سايت و نمايش برند مفيد است، اما پيش از هر چيز، تبليغات آن‌لاين به گونه‌اي طراحي شده که مشتري هدف را براي يک اقدام خاص، مانند خريد، متقاعد کند.انواع مختلف تبليغات آن‌لاينانواع مختلفي از تبليغات آن‌لاين وجود دارد و تصميم‌گيري براي اين‌که از کجا شروع کنيم، ممکن است دشوار باشد.

براي کمک، برخي از مهم‌ترين انواع تبليغات آن‌لاين که بايد در نظر داشته باشيد، ليست شده:

تبليغات در شبکه‌هاي اجتماعي بازاريابي

محتوابازاريابي ايميليSEM (تبليغات در موتورهاي جستجو) از جمله تبليغات کليکي

تبليغات نمايشي شامل تبليغات بنري و هدف گيري مجددتبليغات موبايلي تبليغات در شبکه‌هاي اجتماعي هنگامي که استراتژي بازاريابي رسانه‌هاي اجتماعي مشخص ايجاد کرديد، مي‌توانيد تبليغات را در بسترهاي شبکه‌هاي اجتماعي در نظر بگيريد.

اکثر سايت‌هاي رسانه‌هاي اجتماعي اکنون به راحتي به تبليغ‌کنندگان اجازه مي‌دهند تا از دسترسي خود استفاده کرده و محصولات را در آن پلتفرم تبليغ کنند. آن‌ها همچنين ابزارهاي تحليلي خوبي براي ارزيابي موفقيت سرمايه‌گذاري انجام شده دارند. اين ممکن است شامل يک توييت يا پست تبليغاتي، تبليغ محتواي توليد شده توسط کاربر يا حتي يک کمپين کامل باشد که در چندين کانال اجتماعي منتشر مي‌شود.

بازاريابي محتوابازاريابي محتوا راه عالي ديگر براي نمايش برند و پيام، براي افرادِ مناسب است. تمرکز اصلي اين تبليغات، جذب ترافيک ارگانيک به يک وب‌سايت با بهبود سئوي سايت است، اما وقتي استراتژي و محتوا را در اختيار داريد، مي‌توانيد با پرداخت هزينه براي نمايش محتوا در وب‌سايت‌هاي مربوطه، بازديد و تعامل آن را افزايش دهيد.

تبليغات پولي مي‌تواند به افزايش ROI بازاريابي محتوا کمک کند - يعني بدون تبليغات، هزينه‌هاي توليد اغلب مي‌تواند از بازده بالقوه بيشتر باشد.تبليغات بومي، شکلي از محتواي پولي و روشي هوشمندانه براي ايجاد تبليغ است که با موضوع سايتي که در آن قرار گرفته مطابقت دارد. يعني عمدا طوري طراحي شده که شبيه ديگر محتواي محيطي باشد که در آن ظاهر مي‌شود و گاهي با عنوان «رپرتاژ آگهي» يا «محتواي تبليغاتي» هم شناخته مي‌شود.

بازاريابي ايميلي بازاريابي ايميلي بايد بخشي جدايي‌ناپذير از ارتباطات آن‌لاين شما باشد زيرا اين يک راه مهم براي برقراري ارتباط با مشتريان فعلي است. بنابراين، توجه به اين مورد و سرمايه‌گذاري در آن مطمئنا بايد در برنامه‌ي شما باشد. چه آمازون را دوست داشته باشيد و چه از آن متنفر باشيد، بدون شک يکي از رهبران در زمينهي کارزارهاي ايميلي هدف‌مند است و همه‌ي ما مي‌توانيم در اين زمينه چيزهاي زيادي از آن‌ها بياموزيم.

بازاريابي موتورهاي جست‌وجو (SEM)بازاريابي موتورهاي جستجو براي افزايش نرخ بازديد وب‌سايت شما در صفحات نتايج موتورهاي جست‌وجو (SERP) مانند گوگل با پرداخت هزينه طراحي شده است. نبايد اين مدل تبليغات را با SEO (بهينه‌سازي موتورهاي جست‌وجو) اشتباه گرفت، يعني هنر هرچه بيش تر ظاهر شدن در موتورهاي جست‌وجو بدون نياز به پرداخت هزينه.بازاريابي موتورهاي جست‌وجو، بيش‌تر تبليغات کليکي (PPC) ناميده مي‌شود و براي مثال مي‌تواند در سرويش AdWords گوگل يا Bing Ads مايکروسافت استفاده شود. اثربخشي سرمايه‌گذاري عموما با نرخ هزينهي هر کليک (CPC) يا هزينه‌ي براي هر نمايش (CPI) اندازه‌گيري مي‌شود. تبليغات نمايشيتبليغات نمايشي زماني است که آگهي شما که معمولاً از عکس، فيلم، طرح‌هاي گرافيکي يا محتواي رسانه‌اي غني تشکيل شده، در وب‌سايت‌هاي ديگر قرار مي‌گيرد و کاربر با کليک روي آن‌ها، به وب‌سايت شما هدايت مي‌شود.

مهم است که مسيري که کاربر با کليک روي آگهي طي مي‌کند را در نظر بگيريد زيرا جذب ترافيکي که به دليل تجربه‌ي کاربري ضعيف صفحه‌ي فرود به خريد تبديل نشود، اتلاف وقت، تلاش و پول خواهد بود.يکي از ايمن‌ترين روش‌هاي تبليغات آن‌لاين، قرار دادن آگهي در وب‌سايتهايي است که با دقت انتخاب شده‌اند تا موقعيت تجاري شما را تکميل کنند. اين يعني هميشه بايد در سايت‌هايي ظاهر شويد که واقعاً مي‌خواهيد در آن‌ها حضور داشته باشيد، نه در سايت‌هايي که توسط فردي ديگر براي شما انتخاب شده‌اند. اين ممکن است زمان‌بر باشد، بنابراين جايگزين‌هاي ديگر عبارت‌اند از «هدف‌گذاري زمينه‌اي»، که فرايند خودکار انتخاب وب‌سايت‌هاي مربوطه بر اساس کلمات کليدي مورد نظر و هم‌چنين «هدف‌گذاري موضوع»، که انتخاب سايت بر اساس داشتن محتواي مشابه است.يکي از موثرترين اشکال تبليغات نمايشي، «هدف‌گيري مجدد» يا «بازاريابي مجدد» است. برخلاف ساير بنرهاي تبليغاتي، تبليغات مجدد به کاربراني که قبلاً از وب‌سايت شما بازديد کرده‌اند يا مخاطباني که در پايگاه داده‌ي شما موجود هستند، ارائه مي‌شود.تبليغات موبايليبا توجه به اينکه بسياري از ما بخش بزرگي از روز خود را صرف استفاده از تلفن‌هاي هوشمند مي‌کنيم، تعجبي ندارد که تبليغ‌کنندگان از تبليغات تلفن همراه براي دسترسي به مشتريان خود استفاده مي‌کنند.

انواع مختلف بازاريابي تلفن همراه شامل تبليغات از طريق اپليکيشن‌ها، نوتفيکيشن يا پيام کوتاه است.شرکت طراحی سايت بهپردازان، در طول 17 سال فعاليت خود، با به کارگيري تيم‌های تخصصی در زمينه‌ی طراحی سایت و اپليکيشن، نمونه‌هاي قدرتمندي در  نمونه سايت خارج از کشور ،طراحی سایت فروشگاهی و ... دارد.

براي مشاوره همين حالا با کارشناسان ما تماس بگيريد:شرکت طراحی سایت بهپردازان یک شرکت معتبر در زمینه طراحی سایت فروشگاهی، طراحی سایت شرکتی حرفه ای میباشد که آماده مشاوره رایگان در جهت توسعه کسب و کار اینترنتی میباشد.

 
 
بيشتر بدانيد:
 
سايت مپ چيست و چگونه کار مي‌کند
 
 دلايل دير ايندکس شدن سايت در گوگل
 
 

021 - 88 74 91 24

021 - 88 74 97 25

021 - 88 74 97 26

منبع: tidalmarketing.co.uk