طراحی سایت شخصی با چه هدفی انجام می‌شود

طراحی سایت شخصی با چه هدفی انجام می‌شود

طراحي سايت شخصي با چه هدفي انجام مي‌شود

اين روزها، ايجاد يک وب سايت شخصي بسيار آسان است. نيازي نيست که درباره‌ي ميزباني وب يا کدنويسي چيزي بدانيد. صفحات پروفايلي ميزباني شده با الگوهايي که مي‌توانيد آن‌ها را با عکس‌ها، پيوندها و متني در مورد خودتان پر کنيد. حتي مجبور نيستيد براي صفحات فرعي محتوا داشته باشيد. يک صفحه‌ي فرود، تنها چيزي است که نياز داريد تا جايگاه خود را در وب داشته باشيد.

پس اين کار آسان است، اما آيا لازم هم است؟اگر شما يک فعال رسانه‌ا‌ي ديجيتال يا حرفه‌اي هستيد، کاملا ]مورد نياز است[. اگر مي‌خواهيد در کاري خود را به عنوان متخصص معرفي کنيد و وب‌سايت حرفه‌اي خود را نداريد هم همين‌طور است. اگر در يک زمينه‌ي سنتي غير خلاق، با روش‌هاي استخدام و جذب نيروي ساختار يافته مانند حسابداري مشغول هستيد، يک وب‌سايت شخصي ممکن است به شما از نظر حرفه‌اي کمک زيادي نکند. اما اگر يک فعاليت جانبي يا سرگرمي داريد و در انجمن آن‌لاين فعال هستيد، يک سايت شخصي مي‌تواند براي افزايش اين تأثير آن‌لاين مفيد باشد. در اينجا سه دليل وجود دارد:

 

1. نام تجاري خود را کنترل مي‌کنيد

اکثر وب‌سايت‌هاي شخصي به شما امکان مي‌دهد همه چيز را از عکس‌هاي پس زمينه گرفته تا فونت‌ها و قرار دادن متن سفارشي کنيد. بنابراين، بر خلاف مشخصات يکنواخت LinkedIn، شخصيت و نام تجاري شما مي‌تواند درخشان شود. وقتي کسي شما را پيدا مي‌کند، تصويري فوري و بصري از خود شما ارائه مي‌دهد.

 

2. يک نمونه کار فوري است

مردم، بصري هستند، بنابراين هرچه بيش‌تر بتوانيد نشان دهيد (نه اينکه بگوييد)، بهتر است. با نمايش نمونه کار، شرکت‌هايي که در آن‌ها کار کرده‌ايد، مقالاتي که نوشته‌ايد، هر چه باشد، صفحه‌ي اصلي شخصي شما مي‌تواند به عنوان نمونه‌ي کار ديجيتالي، تجارت و هويت آن‌لاين شما عمل کند.

 

3. استخدام‌کنندگان را در جهت درست راهنمايي مي‌کنيد

اگرچه تنها 40 درصد از شرکت‌ها از رسانه‌هاي اجتماعي به عنوان بخشي از فرايند غربال‌گري خود استفاده مي‌کنند، بسياري ديگر از آن به صورت غيررسمي استفاده مي‌کنند (و طبق تجربه، مديران جذب نيرو و مصاحبه‌کنندگان که ممکن است در منابع انساني نباشند معمولاً تحقيقات مستقل خود را نيز انجام مي‌دهند). بنابراين اين را در نظر بگيريد: اگر يک کارمند رزومه شما را ببيند و سعي کند شما را در LinkedIn يا فيس‌بوک پيدا کند، ممکن است در ميان ساير متخصصاني که با شما تشابه اسمي دارند گم شويد. اما اگر يک وب‌سايت شخصي داريد که شبکه‌هاي مختلف خود را در آن تجميع مي‌کنيد (و آدرس آن را در رزومه‌ي خود قرار مي‌دهيد)، تمام حدسيات را براي پيدا کردن شما دور مي‌کنيد.

 

پس از راه‌اندازي، موارد زير را بايد درج کنيد:

 

يک عکس، مانند يک عکس حرفه‌اي و خلاقانه، چيزي که بيان‌گر شما باشد.

اين تنها چيزي است که براي شروع به آن احتياج داريد. اما البته، با خيال راحت پيوندهايي را به کار خود، رزومه‌ي خود، بيوگرافي و ... جست‌وجوي افرادي که در زمينه‌ي کاري شما فعال هستند و همچنين در بستر مورد نظر شما کار مي‌کنند براي الهام گرفتن مي‌تواند مفيد باشد.براي مشاوره همين حالا با کارشناسان ما تماس بگيريد:شرکت طراحی سایت بهپردازان یک شرکت معتبر در زمینه طراحی سایت فروشگاهی، طراحی سایت شرکتی حرفه ای میباشد که آماده مشاوره رایگان در جهت توسعه کسب و کار اینترنتی میباشد.

 

021 - 88 74 91 24

021 - 88 74 97 25

021 - 88 74 97 26

 

منبع: themuse.com