چرا به روز رسانی محتوای قدیمی سایت مهم است

چرا به روز رسانی محتوای قدیمی سایت مهم است

آيا تا به حال فکر کرده‌ايد با پست‌هاي قديمي بلاگ چه کار کنيد؟ اغلب به نظر مي‌رسد که بيش‌تر مردم فقط بر ايجاد موارد جديد تمرکز مي‌کنند، با اين حال، به‌روزرساني محتواي قديمي و تازه کردن صفحات موجود، يک استراتژي عالي ديگر براي بهبود SEO و عمل‌کرد سايت شما است. به اين دليل که ايجاد محتواي با کيفيت بالا، کاري سخت و وقت‌گير است. در نتيجه، اگر فقط يک تيم کوچک داريد يا همه‌ي اين کارها را خودتان انجام مي‌دهيد، رقابت با بلاگ‌هاي بزرگ موجود دشوار است. اگر اين موقعيتي است که در آن قرار داريد، بهينه‌سازي مجدد محتواي موجود ممکن است همان چيزي باشد که نياز داريد. بياييد شروع کنيم!

 

چرا يافتن راه‌ي براي بهبود محتواي قديمي ايدهي خوبي است؟

1. تازگي مطالب شما را بهبود مي‌بخشد

 

هر محتوايي، هر قدر هم خوب باشد، با گذشت زمان قديمي مي‌شود. با اين حال، تازه بودن يکي از عواملي است که گوگل در مورد کيفيت محتوا قضاوت مي‌کند. بنابراين، به‌روزرساني منظم محتواي قديمي راه خوبي براي بازگشت به رادار جست‌وجو است. انجام اين کار مي‌تواند رتبه‌ي شما را افزايش داده و متعاقبا ترافيک را افزايش دهد. اين فقط در مورد صفحات مجزا نيست بلکه در کل سايت شما صدق مي‌کند. علاوه بر محتواي جديد، اکنون محتواي قديمي جديد را نيز به‌روز کرده‌ايد. يک راه عالي براي رقابت با رقابيي که ممکن است فقط بر ايجاد پست‌هاي جديد بلاگ تمرکز کرده باشند.

 

2. نرخ کليک را افزايش مي‌دهد

به‌روزرساني محتواي قديمي، نحوه‌ي نمايش آن در موتورهاي جست‌وجو را نيز تغيير مي‌دهد. وقتي تاريخي که در SERPs نشان داده مي‌شود مربوط به سال گذشته باشد، تأثير بسيار بهتري نسبت به تاريخ‌هاي چند سال پيش دارد. بنابراين، به‌روزرساني منظم محتواي راه خوبي براي افزايش نرخ کليک است. به لطف Google RankBrain، اين مي‌تواند رتبه‌ي شما را نيز ارتقا دهد.

 

3. SEO شما را به‌روز نگه مي‌دارد

گوگل، الگوريتم خود را بارها در سال به‌روز مي‌کند. برخي تغييرات، تأثيرات زيادي بر رتبه‌بندي و ترافيک دارند. بهبود محتواي قديمي به شما امکان مي‌دهد آن را با آخرين پيشرفت‌ها و قوانين تغيير يافته به‌روز کنيد. يک راه خوب براي جلب نظر مثبت گوگل به شما. علاوه بر اين، به‌روزرساني‌هاي بيشتر باعث مي‌شود که گوگل سايت شما را بيش‌تر فهرست‌بندي کند. اين باعث مي‌شود موتور جست‌وجو انتظار به‌روزرساني‌هاي بيش‌تري داشته باشد و خزنده‌هاي خود را بيش‌تر به وب‌سايت شما بفرستد. علاوه بر اين، به‌روزرساني محتواي بلاگ به شما امکان مي‌دهد آن را دوباره تبليغ کنيد، که به طور بالقوه منجر به اشتراک‌گذاري اجتماعي بيش تر، پيوندهاي ورودي و هم‌چنين ترافيک مي‌شود. همه‌ي چيزهايي که تعداد کمي از صاحبان وب‌سايت به آن‌ها نه مي‌گويند.

 

4. به شما امکان مي‌دهد کارهاي کم‌تري انجام دهيد

در نهايت، بهينه‌سازي محتواي موجود داراي ROI عالي است. روزانه مقدار زيادي محتواي تازه منتشر مي‌شود و رتبه‌بندي با پست هاي جديد بلاگ را دشوار مي‌کند. در مقابل، محتواي قديمي‌تر که قبلاً موفق بوده است، به راحتي مي‌توان دوباره روي نقشه قرار گيرد. برخلاف پست‌ها و صفحات جديد، مجبور نيست تمام راه را تا آن‌جا بالا بيايد. در عين حال، اگر وب‌سايت خود را تجزيه و تحليل کنيد، احتمالاً متوجه خواهيد شد که بيشتر ترافيک از محتواي قديمي‌تر ناشي مي‌شود. بنابراين، سرمايه‌گذاري در پست‌ها و صفحاتي که در حال حاضر داريد، سرمايه‌گذاري در چيزي است که بازديدکنندگان بيشتري به ارمغان مي‌آورد. قانون 80/20 کلاسيک. به علاوه، استفاده‌ي مجدد از محتواي موجود، کم‌تر از ايجاد چيزي از ابتدا به تلاش نياز دارد. اين اساسا به شما امکان مي‌دهد پست جديدي را بدون نوشتن پست واقعي منتشر کنيد.

براي مشاوره همين حالا با کارشناسان ما تماس بگيريد:شرکت طراحی سایت بهپردازان یک شرکت معتبر در زمینه طراحی سایت فروشگاهی، طراحی سایت شرکتی حرفه ای میباشد که آماده مشاوره رایگان در جهت توسعه کسب و کار اینترنتی میباشد.

 

021 - 88 74 91 24

021 - 88 74 97 25

021 - 88 74 97 26

 

 

منبع: torquemag.io