چرا کسب و کار شما به وب‌سایت نیاز دارد؟

چرا کسب و کار شما به وب‌سایت نیاز دارد؟

چرا کسب و کار شما به وب‌سايت نياز دارد؟

حضور آن‌لاين يک کار و کسب، صرف‌نظر از صنعتي که به آن مشغول است، مي‌تواند تأثير زيادي در موفقيت آن داشته باشد. در عصر حاضر، برخي از مشاغل هنوز متوجه نيستند که اکثر مشتريان آن‌ها قبل از خريد از وب‌سايت‌شان ديدن مي‌کنند. يک حضور آن‌لاين قدرت‌مند، به ويژه يک وب‌سايت، مي‌تواند درآمدزايي بيش‌تري داشته باشد. بله، کيفيت وب‌سايت شما بر نتايج تأثير مي‌گذارد، اما هدف اين مقاله تأکيد بر اهميت داشتن وب‌سايت است. من به تعداد زيادي از شرکت‌ها در اندازه‌هاي مختلف کمک کرده‌ام که حضور ديجيتالي خود را ايجاد کنند. در برخي موارد، سازمان‌ها براي آن لاين شدن دچار ترديد مي‌شوند زيرا احساس مي‌کنند از فن‌آوري کافي برخوردار نيستند و نحوه‌ي مديريت وب‌سايت را درک نمي‌کنند. در ساير موارد، شرکت‌ها نگران هزينه‌ي آن هستند. خبر خوب اين است که راه حلي وجود دارد که براي شما مفيد است. اگر هنوز به متقاعد کردن نياز داريد، در اين‌جا مهم‌ترين دلايلي داشتن وب‌سايت براي کار و کسب شما آورده شده است:
 

اعتبار

يکي از دلايل اصلي داشتن وب‌سايت، افزايش اعتبار سازمان شما است. به احتمال زياد چندين ارائه‌دهنده، خدمات مشابهي مانند شما ارائه مي‌دهند. يکي از راه‌هايي که مي‌توانيد برجسته شويد، داشتن وب‌سايتي است که ظاهر خوبي دارد و به وضوح اطلاعات با کيفيت به مصرف‌کنندگان منتقل مي‌کند. بدون وب‌سايت، افراد ممکن است مشروعيت شما را به عنوان يک کار و کسب زير سوال ببرند. داشتن وب‌سايت، فرصتي است براي ايجاد اولين تاثير عالي و به مردم اين اطمينان را مي‌دهد که شما يک تجارت واقعي هستيد.

 

 

برند

يکي از مهم‌ترين کارهايي که مي‌توانيد انجام دهيد نشان دادن نام تجاري خود به مشتريان آينده است. با مشخص ساختن اين‌که چه کسي هستيد، نماينده‌ي چه چيزي هستيد و بر چه اصولي پايبند هستيد، شانس خريد مشتريان را افزايش مي‌دهيد. اين نيز چيزي است که مي‌تواند شما را از رقباي خود متمايز کند. بدون وب‌سايت، انجام اين کار مي‌تواند بسيار چالش برانگيز باشد زيرا افراد نمي‌توانند به راحتي اطلاعات با کيفيت و قابل اعتماد در مورد کار و کسب شما پيدا کنند.

 

سرنخ‌ها يا مشتريان راغب (Leads)

شايد يکي از جذاب‌ترين دلايل داشتن وب سايت براي کار و کسب شما اين باشد که مي‌تواند شانس‌تان را براي جلب مشتريان راغب افزايش دهد. هنگامي که افراد شما را به صورت آن‌لاين پيدا کردند، به محصول يا خدمات شما علاقه‌مند شدند و خواستند بيش‌تر بدانند، به لطف اطلاعاتي که در وب‌سايت شما وجود دارد، مي‌دانند چگونه با شما تماس بگيرند، که به شما اين فرصت را مي‌دهد تا فروش خود را افزايش دهيد. اگرچه وب‌سايت‌ها هزينه دارند، اما اگر به درستي مورد استفاده قرار گيرند، نرخ بازگشت سرمايه‌ي (RoI) مثبت دارند.

 

 

ترافيک ارگانيک

وقتي آن‌لاين هستيد و يک وب‌سايت با SEO بهينه داريد، اين شانس را داريد که در نتايج جستجوي گوگل ظاهر شويد. اين يعني وقتي افراد به دنبال محصول يا خدماتي هستند، اين احتمال وجود دارد که وب‌سايت شما در نتايج نشان داده شود که به شما اين فرصت را مي‌دهد تا مشتريان خود را به شدت افزايش دهيد.

 

صرفه جويي در وقت + خدمات مشتريان

بسياري از مشاغل، از طرف مشتريان احتمالي يا مشتريان فعلي تماس دريافتي دارند و سوالات ساده‌اي درباره مکان و ساعات کار مي‌پرسند. در صورت از دست دادن تماس، مشتري ناراضي باقي مي‌ماند. تماس‌ها همچنين مي‌تواند کارکنان شما را از تمرکز بر مهم‌ترين بخش‌هاي کار و کسب منحرف کند. وب‌سايت مي‌تواند اين تماس‌ها را کاهش داده و بهره‌وري داخلي را افزايش دهد. در عين حال، به مشتريان کمک مي‌کند بدون نياز به تماس، اطلاعات مفيدي را بيابند که در نهايت تجربه‌ي کاربري بهتري ارائه مي‌کند.

 

به‌روزرساني و اطلاعيه‌ها

از آن‌جا که وب‌سايت شما 24 ساعته و 7 روزه است، به راحتي مي‌توانيد به‌روزرساني‌ها و اطلاعيه‌ها را براي مشتريان خود ارسال کنيد. اين راهي براي به‌روز نگه داشتن آن‌ها در مورد همه‌ي کارهايي است که انجام م‌دهيد. وقتي چيزي به طور خاص به آن‌ها مربوط مي‌شود، احتمال اين‌که بتوانيد آن‌ها را در جريان قرار دهيد افزايش پيدا مي‌کند.
 
 
 

بازاريابي ديجيتال

اگر قصد داريد از بازاريابي ديجيتال براي افزايش مشتريان خود و توسعه کار و کسب خود استفاده کنيد، احتمالاً مي‌خواهيد ترافيک را به يک وب‌سايت يا صفحه‌ي فرود هدايت کنيد. براي اين‌که اين کار را به طور موثر انجام دهيد، از ترافيک تاريخي وب سايت استفاده کنيد تا بتوانيد واجد شرايط ترين مشتريان را هدف قرار دهيد و بهترين بازده بازگشت سرمايه را در هزينه‌ي تبليغات خود به‌دست آوريد. اين چيزي است که نمي‌توان به صورت عقب گرد تنظيم کرد، بنابراين بهتر است وب‌سايت خود را زودتر راه‌اندازي کنيد حتي اگر در حال حاضر قصد اجراي تبليغات را نداريد. امروزه وب‌سايت‌ها براي تجارت ضروري شده‌اند. اگر قبلاً اين کار را نکرده‌ايد، اکيداً توصيه مي‌کنم آن را ايجاد کنيد. مي‌توانيد با گذشت زمان، آن را بهبود بخشيد، اما نکته‌ي اصلي اين است که شروع کنيد.
 
 

براي مشاوره همين حالا با کارشناسان ما تماس بگيريد: شرکت طراحی سايت بهپردازان، در طول 17 سال فعاليت خود، با به کارگيري تيم‌های تخصصی در زمينه‌ی طراحی سایت و اپليکيشن، نمونه‌هاي قدرتمندي در  نمونه سايت خارج از کشور ،طراحی سایت فروشگاهی و ... دارد. براي مشاوره همين حالا با کارشناسان ما تماس بگيريد:

 

021 - 88 74 91 24

021 - 88 74 97 25

021 - 88 74 97 26

منبع: forbes.com