چگونه در اینستاگرام پست بگذاریم

چگونه در اینستاگرام پست بگذاریم، پست گذاشتن در اینستاگرام یکی از ساده ترین کار ها است. در این آموزش از های کارن به شما یاد می دهیم

چگونه در اينستاگرام پست بگذاريم

اينستاگرام از زمان انتشار در سال 2010 طوفاني در دنياي رسانه هاي اجتماعي به پا کرده است. اينستاگرام پلتفرمي کاملاً ساده است که با بيش از يک ميليارد کاربر ماهانه دارد و هر روز، 500 ميليون نفر از اين پلتفرم استفاده مي‌کنند. جداي از اين محبوبيت خيره کننده، بسياري از افراد نمي‌دانند چگونه يک پست در اينستاگرام بارگذاري کنند و بسياري ديگر مي‌پرسند که آيا مي‌توان از طريق رايانه در اينستاگرام پست گذاشت؟ وقتي مراحل کار را بدانيد، ارسال پست در اينستاگرام از طريق تلفن هوشمند يا تبلت آسان است. و اگر از سافاري در مک يا گوگل کروم در مک يا PC استفاده مي‌کنيد، ارسال پست در اينستاگرام از طريق رايانه نيز نبايد بيش‌تر از موبايل طول بکشد.
 

براي مشاوره همين حالا با کارشناسان ما تماس بگيريد: شرکت طراحی سايت بهپردازان، در طول 17 سال فعاليت خود، با به کارگيري تيم‌های تخصصی در زمينه‌ی طراحی سایت و اپليکيشن، نمونه‌هاي قدرتمندي در  نمونه سايت خارج از کشور ، طراحی سایت فروشگاهی و ... دارد. براي مشاوره همين حالا با کارشناسان ما تماس بگيريد:

 

چگونه با موبايل در اينستاگرام پست بگذاريم؟

  • از طريق اپليکيشن، وارد حساب کاربري خود شويد.
  • آيکون + (به علاوه) را در ميانه‌ي نوار پاييني صفحه لمس کنيد.
  • تصوير (عکس، فيلم يا GIF) مورد نظر را انتخاب کنيد يا با دوربين گوشي، تصوير جديد بگيريد. براي ايجاد يک پست چند اسلايدي (مي‌توانيد از حداکثر 10 تصوير در يک پست استفاده کنيد.)، پس از لميس دايره‌ي خاکستري با آيکون دو مربع روي هم، تصاويري که مي‌خواهيد استفاده کنيد را انتخاب کنيد.
  • گزينه‌ي «Next» را از بالاي صفحه لمس کنيد و سپس در صورت تمايل مي‌توانيد از فيلتر استفاده کنيد، يا با انتخاب کليد «Edit» در پايين صفحه، تغييرات ديگري در نحوه‌ي برش قاب، روشنايي و موارد ديگر اعمال کنيد.
  • ‌يبراي ورود اطلاعات کپشن، تگ کردن افراد و موقعيت مکاني و هم‌گام‌سازي ديگر پلتفرم‌ها مثل فيس‌بوک، توييتر، گزينه‌ي «Next» را در بالاي صفحه انتخاب کنيد.
  • با لمس کليد «Share»، پست خود را اشتراک‌گذاري کنيد.

چگونه با کامپيوتر در اينستاگرام پست بگذاريم؟

اينستاگرام تنها براي بارگذاري تصاوير از موبايل و تبلت طراحي شده است. ولي شما مي‌توانيد با فريب آن که در حال استفاده از يک موبايل هستيد، از طريق کامپيوتر هم پست ارسال کنيد.
 

از طريق Mac با استفاده از سافاري

  1.    مرورگر سافاري را باز کنيد و از تسک‌بار بالاي صفحه، روي کلمه‌ي «Safari» کليک کنيد.
  2.    گزينه‌ي «Preferences» را از فهرست گشودني انتخاب کرده و سپس در پنجره‌ي باز شده، روي تب «Advanced» کليک کنيد.
  3. در پايين پنجره‌ي Advanced، روي کادر کنار عبارت «Show Develop menu in menu bar.» کليک کنيد.
  4.     يک پنجره‌ي جديد از سافاري باز کنيد و سپس از تسک‌بار بالاي صفحه، روي کليد «Develop» کليک کنيد.
  5.     از فهرست گشودني، روي گزينه‌ي «User Agent» برويد و سپس، «Safari – iOS – iPhone» را انتخاب کنيد.

اکنون سافاري را به گونه‌اي مشاهده مي‌کنيد که گويي از موبايل استفاده مي‌کنيد و مي‌توانيد پست‌هاي خود را مستقيما با استفاده از کامپيوتر بارگذاري کنيد. به وب‌سايت اينستاگرام برويد و با استفاده از کليد + را در پايين صفحه، مي‌توانيد براي ارسال پست اقدام کنيد.با اين حال، توجه داشته باشيد که بارگذاري از رايانه محدوديت‌هايي دارد. شما نمي‌توانيد فيلم يا پست اسلايدي ارسال کنيد و ابزار ويرايش محدودي در اختيار داريد.

 
 
 

021 - 88 74 91 24

021 - 88 74 97 25

021 - 88 74 97 26

منبع: businessinsider.com