پردازنده ها

پردازنده ها | شرکت طراحي سايت بهپردازن

CPU 

مخفف عبارت central processor unit  است

درفارسي آن را پردازنده يا واحد پردازش مرکزي مينامند.وظيفه اين قطعه حياتي پردازش تمام دستور العمل هايي است که توسط سخت افزار ها و نرم افزار ها در کامپيوتر انجام ميشوند . 

حرارت 

پردازنده ها حرارت بسيار بالايي توليد ميکنند و به همين سبب از نوعي الياژ فلزي خاص در آن به عنوان سرپوش استفاده ميکنند که وظيفه دفع حرارت را دارند .

دقت در جايگذاري 

زير پردازنده ها هزاران پين وجود دارد و تنها با قرار گيري درست در محل مناسب امکان ارتباط ميان پردازنده و مادر برد و ديگر قطعات را فراهم ميکنند به همين علت روي پردازنده نشانه هايي براي اتصال و جايگذاري درست قرار دارد .

پيشرفت پردازنده ها 

امروزه بشر در ساخت پردازنده هاي پيشرفت عظيمي داشته و متناسب با دستگاه هاي الکترونيکي پردازشگر هايي در حد چنديد نانومتر براي ان طراحي ميکنند .در پردازنده ها از فلزات گران قيمتي همچون طلا استفاده ميشود که علت ان رسانايي بالاي اين فلزات است .

براي مشاوره همين حالا با کارشناسان ما تماس بگيريد:شرکت طراحی سایت بهپردازان یک شرکت معتبر در زمینه طراحی سایت فروشگاهی، طراحی سایت شرکتی حرفه ای میباشد که آماده مشاوره رایگان در جهت توسعه کسب و کار اینترنتی میباشد.

در برخي از کشور ها کارگاه هايي در جهت بازيافت پردازنده ها و استفاده از فلزات گران قيمت درون ان ها ساخته شده است تا از مصرف بي رويه و افزايش هزينه ها نسبت به توليد نسل هاي جديد تر پردازنده ها بکاهند .