vpn ها و مزایای استفاده از آنها

vpn ها و مزایای استفاده از آنها | شرکت طراحي سايت بهپردازن

 

شبکه خصوصي مجازي يا virtual private network a شبکه اي است که در آن از طريق يک شرکت عمومي اينترنت جابجا ميشود اما با وجود الگوريتم هاي خاص اين اتصال ها و شبکه ها همچنان خصوصي باقي ميماند .

براي مشاوره همين حالا با کارشناسان ما تماس بگيريد:شرکت طراحی سایت بهپردازان یک شرکت معتبر در زمینه طراحی سایت فروشگاهی، طراحی سایت شرکتی حرفه ای میباشد که آماده مشاوره رایگان در جهت توسعه کسب و کار اینترنتی میباشد.

علت استفاده از VPN

اين نوع اتصال ها به جاي ورود مستقيم و متصل کردن شما به شبکه نا امن و شلوغ اينترنت شبکه اي خصوصي در اختيار شما قرار ميدهد و مکان و موقعيت شما رابر اساس IP به جايي که شما از ان بي اطلاع هستيد مرتبط ميکند.

فايده ديگر vpn ها و اما مهمترين آنها را ميتوان رمزگذاري تمام ترافيک شما در فضاي اينترنت دانست که اين کار احتمال اين که کسي رد پاي شما را در اينترنت دنبال کند به صفر ميرسد .

 

مطالب بيشتر : ORM چيست؟

نحوه کار با VPN

اتصال vpn ها در سيستم يا موبايل شما با سرورهاي سازنده آن ها يک اتصال امن و رمز گذاري شده با لينک هاي قابل اعتماد  در اختيار شما قرار ميدهند و سوابق نت گردي شما توسط ISP  خودتان قابل رديابي نميباشد ولي با اين  نبايد حتما به آن ها اعتماد کرد زيرا با اين حال شما توسط سازنده vpn قابل دسترسي هستيد و باز هم در اينترنت به صورت ناشناس در نيامده ايد
 
 
 
شرکت ساخت وب‌سايت بهپردازان با بهترين و حرفه‌اي ترين  برنامه نويسان آماده همکاري با شما مي‌باشد.