چگونه اين API تقويم گوگل متفاوت از API هر سرور ديگر از راه دور وجود دارد؟

چگونه اين API تقويم گوگل متفاوت از API هر سرور ديگر از راه دور وجود دارد؟ | شرکت طراحي سايت بهپردازن

در شرايط فني، تفاوت فرمت درخواست و پاسخ است.

براي رندر کردن تمام صفحه وب، مرورگر شما انتظار پاسخ در HTML، که حاوي کد نمايشگر است، در حالي که فراخواني API Google Calendar فقط اطلاعات را باز مي کند - احتمالا در يک قالب مانند JSON.

اگر سرور وبسايت شما درخواست API را ايجاد کند، سرويس دهنده وب سايت شما مشتري (همانند مرورگر شما مشتري است که از آن براي حرکت به يک وبسايت استفاده مي کند).

از ديدگاه کاربران شما، API ها به آنها اجازه مي دهند بدون ترک وب سايت خود اقدام کنند.

بيشتر وب سايت هاي مدرن حداقل برخي از API هاي شخص ثالث را مصرف مي کنند.

در حال حاضر بسياري از مشکلات يک راه حل شخص ثالث را دارند، بجاي آن يک کتابخانه يا سرويس باشد. اغلب فقط استفاده از يک راه حل موجود ساده تر و قابل اعتماد تر است.

تيم هاي توسعه براي تيم هاي توسعه ناکافي نيستند که برنامه خود را به چندين سرور متصل کنند که با استفاده از API ها با يکديگر صحبت مي کنند. سرورهايي که عملکردهاي helper را براي سرور اصلي نرم افزار انجام مي دهند معمولا به عنوان سرويس هاي ميکرو معرفي مي شوند.

به طور خلاصه، هنگامي که يک شرکت يک API ارائه مي دهد به مشتريان خود، به اين معني است که آنها مجموعه اي از آدرس هاي اختصاص يافته که پاسخ هاي خالص داده را دريافت مي کنند ساخته شده است - به اين معني که پاسخ ها حاوي نوع سربار هاي ارائهي است که شما در يک رابط گرافيکي مانند يک وب سايت.

آيا مي توانيد اين درخواست ها را با مرورگر خود انجام دهيد؟ اغلب، بله از آنجا که انتقال واقعي HTTP در متن اتفاق مي افتد، مرورگر شما هميشه بهترين کار را براي نمايش پاسخ مي دهد.

 

براي مشاوره همين حالا با کارشناسان ما تماس بگيريد:شرکت طراحی سایت بهپردازان یک شرکت معتبر در زمینه طراحی سایت فروشگاهی، طراحی سایت شرکتی حرفه ای میباشد که آماده مشاوره رایگان در جهت توسعه کسب و کار اینترنتی میباشد.