شرکت مهندسی نرم افزار

شرکت مهندسي نرم‌افزار بهپردازان، در سال 1382 با هدف ارائه خدمات نرم‌افزاري به مشتريان خود در تهران تأسيس شد.

سابقه کاري و افتخارات شرکت


شرکت مهندسي نرم‌افزار بهپردازان، در سال 1382 با هدف ارائه خدمات نرم‌افزاري به مشتريان خود در تهران تأسيس شد. اين شرکت طي سال‌هاي گذشته با بهره‌ گيري از نيروهاي باتجربه و متخصص در زمينه‌هاي مختلف توليد نرم‌افزار، فروش، نصب، پشتيباني و خدمات پس از فروش به پيشرفت‌هاي قابل‌ملاحظه‌اي دست يافته است.

شرکت مهندسي نرم افزار بهپردازان به علت موفقيت‌ها و پتانسيل‌هاي علمي و عملياتي خود به‌عنوان يکي از شرکت‌هاي صاحب‌ نام بانک سپه و شهرداري تهران مطرح شده است.

محصولات مرتبط شرکت مهندس نرم افزاري بهپردازن

 

طراحي سايت حرفه اي تحت mvc

اندرويد

ios

تعريف مهندسي نرم افزار

 

مهندسي نرم افزار داراي دامنه نسبتاً وسيعي از مسئوليتها مي باشد. در واقع برخلاف تصور برخي از مهندسي نرم‌افزار در توانايي کار با محدودة وسيعي از نرم‌افزارها، توانايي نصب و راه‌اندازي آنها و يا صرفاً برنامه‌نويسي نيست.
نرم‌افزارها و سيستمهاي کوچک تر ممکن است هم اکنون به چند مهندس نرم افزار براي فرايند مديريت چرخه حيات خود احتياج داشته باشند. عموماً، براي اکثر نرم‌افزارهاي فوق گسترده، کارها به گروه‌هاي کوچکتري تقسيم مي‌شوند که بر يک محدوده از نرم‌افزار يا تکنولوژي مربوطه متمرکز مي‌گردند.
بعنوان مثال يک سيستم ممکن است به يک معمار نرم‌افزار (Software Architect)، مهندس طراح (Design Engineer)، برنامه‌نويس جاوا (JAVA Developer) و مهندس کنترل کيفيت (Quality Assurance Engineer) نياز داشته باشد. که مدرک علمي همه آنها مهندسي نر‌افزار بوده و هر کدام بر يکي از جنبه‌هاي توليد نرم‌افزار تمرکز کرده‌اند.
 

براي مشاوره همين حالا با کارشناسان ما تماس بگيريد:شرکت طراحی سایت بهپردازان یک شرکت معتبر در زمینه طراحی سایت فروشگاهی، طراحی سایت شرکتی حرفه ای میباشد که آماده مشاوره رایگان در جهت توسعه کسب و کار اینترنتی میباشد.