بهترين ابزارهاي کاربردي در طراحي سايت

بهترين ابزارهاي کاربردي در طراحي سايت | شرکت طراحي سايت بهپردازن

بهترين ابزارهاي کاربردي در طراحي سايت

 

براي طراحي سايت ابزار هاي مختلفي موجود است اما يکسري از ابزارها هستند که در طراحي سايت بسيار کاربردي و مناسب است. در اين بخش مناسب ترين و بهترين اين ابزارها را براي شما کاربران علاقه مند به آموزش طراحي سايت معرفي مي کنيم.

 
 

 ابزار Dreamweaver

 
 اين ابزار نمونه اي از ابزارهاي ارائه شده توسط شرکت ادوبي است که قادر به عمل بر روي سيستم مک و ويندوز است. اين نرم افزار طراحي سايت داراي ويژگي هاي ؛ نمايش کدينگ، نمايش عادي،نمايش design، ابزارهاي مديريتي، ftp، قابليت سازگاري با فتوشاپ، و غيره است.
 

 نرم افزار Firebug

 
 اين يک نرم افزار کاربردي در طراحي سايت است که به صورت رايگان عرضه مي شود و به سادگي بر روي مرورگر فايرفاکس نصب مي شود و مي توان از آن براي يافتن باگ ها و معايب وب سايت بهره برد. از اين ابزار براي شناسايي خطاهاي کدنويسي html، css و جاوااسکريپت استفاده مي شود.نرم افزار کاربردي فتوشاپ و فايرورکفتوشاپ در واقع براي گرافيک طراحي سايت کاربرد دارد. اين نرم افزار يک ابزار گرافيکي قدرتمند و پيشرفته است و نقش بسزايي در جلوه و ظاهر طراحي سايت شما دارد.
 

Adobe Fireworks

 

 ابزار ديگري که داراي کاربردي مشابه فتوشاپ است و براي کوچک سازي تصاوير به کار مي رود، نرم افزار Adobe Fireworks است.ابزار W3C Validatorاين نرم افزار براي اعتبار سنجي کدهاي html و xhtml مورد استفاده قرار مي گيرد و در واقع استاندارد کدنويسي را مورد سنجش قرار مي دهد.ادوبي براکتاين نرم افزار در طراحي سايت براي مديريت بخش کد نويسي با زبان هاي html، css و جاوا اسکريپت استفاده مي شود. اين نرم افزار کاربردي طراحي سايت، امکان کدنويسي در داخل کد را فراهم مي کند.علاوه بر اين ابزارها و نرم افزار ها، ابزارهاي کاربردي ديگري نيز در طراحي سايت مورد استفاده قرار مي گيرند که به عنوان برخي از بهترين آنها مي توان به مواردي نظير ؛ ابزار Code Anywhere ، نرم افزار HTML 5 Drawing ، Google Drawing و jQuery UI اشاره کرد.

 

شرکت طراحی سايت بهپردازان، در طول 17 سال فعاليت خود، با به کارگيري تيم‌های تخصصی در زمينه‌ی طراحی سایت و اپليکيشن، نمونه‌هاي قدرتمندي در  نمونه سايت خارج از کشور ،طراحی سایت فروشگاهی و ... دارد. براي مشاوره همين حالا با کارشناسان ما تماس بگيريد:

 

Visual Studio Code

 

يکي از محبوب‌ترين ابزار ويرايشگر کد  براي برنامه نويسي وب است که درتوسط مايکروسافت به در سال 2015 شروع به کار و توسعه کرده و قابليت هاي فراواني دارد. vs code يک ابزار رفع باگ پيشرفته و نيز يک ابزار قدرتمند جستجو است. همچنين، مي‌توان vs code را براي خود سخصي سازي کنيد و آن را براساس نيازهاي خود گسترش دهيد.

 
 
شرکت طراحي سايت بهپردازان با بهترين و حرفه اي ترين  برنامه نويسان و طراحان و سئو کاران آماده ارائه خدمات مربوط به طراحي سايت و پشتيباني از آن مي‌باشد.