طراحي سايت فلت

طراحي سايت فلت | شرکت طراحي سايت بهپردازن

سايت فلت چيست؟

 
نمونه اي از طراحي سايت که در سالهاي اخير مورد توجه قرار گرفته است و استفاده از آن در سال 2016 رايج است، طراحي سايت فلت است. flat design شيوه نسبتا جديدي است که در طراحي سايت مورد استفاده قرار مي گيرد و بسيار نيز پرطرفدار است. در اين مقاله از مجموعه مقالات آموزش طراحي سايت، قصد داريم نکاتي را در مورد اين نوع طراحي سايت و مزيت هاي استفاده از آن را براي شما کاربران عزيز و علاقه مند به طراحي سايت ارائه دهيم.
 
به طور کلي ، طراحي سايت فلت يا تخت ، به طراحي سايتي گفته مي شود که در آن از فاکتورها و آيتم هاي سه بعدي استفاده نمي شود و تمام عناصر مورد استفاده در اين نوع طراحي سايت ، به صورت دو بعدي و تخت هستند. با وجود دو بعدي بودن عناصر در اين نوع طراحي سايت، رنگ بندي زيبا و جذاب آيکون ها بسيار جلب توجه مي کند و زيبايي سايت را چندين و چند برابر مي کند.
 
 

تاريخچه فلت:

پس از استفاده مايکرو سافت از فلت بود که، اين ويژگي مورد محبوبيت قرار گرفت. مايگروسافت در آن زمان نام اين ويژگي را مترو ناميد.
بعد از مايکروسافت،در سال 2013 اين شرکت اپل بود که تصميم گرفت از ويژگي فلت در موبايل هاي خود استفاده کند.
پس از اپل نيز شرکت گوگل از فلت در تمامي صفحات و اپليکيشن هاي خود استفاده کرد.
 
 

ويژگي سايت هاي فلت:

 
در واقع اين نوع طراحي سايت بايد به گونه اي انجام شود که داراي پيچيدگي زيادي نباشد اما در عين حال حرفه اي و زيبا به نظر برسد.
در طراحي فلت در حدود 99 درصد از کدهاي css استفاده مي شود و حدالامکان عکس ها را کاهش مي دهند.
رنگ هاي زيبا و جذاب از ديگر ويژگي هاي اين طراحي سايت است به علاوه از گرادينت ها نيز در طراحي سايت فلت استفاده نمي شود.
دو بعدي بودن آيتم ها و تعداد کم عکس ها موجب مي شود تا اين نوع طراحي سايت داراي حجم کمي باشند و ظاهر تخت مانند داشته باشند.
آيکون ها دو بعدي مورد استفاده در اين نوع طراحي سايت، در برخي از سايت هاي ايراني و خارجي با فرمت هاي مختلف و رنگ بندي هاي متفاوت ارائه مي شود در نتيجه شما مي توانيد از آنها براي طراحي سايت خود بهره بگيريد.
 

براي مشاوره همين حالا با کارشناسان ما تماس بگيريد:شرکت طراحی سایت بهپردازان یک شرکت معتبر در زمینه طراحی سایت فروشگاهی، طراحی سایت شرکتی حرفه ای میباشد که آماده مشاوره رایگان در جهت توسعه کسب و کار اینترنتی میباشد.