چيست و چرا به آن نياز داريم؟ php

چيست و چرا به آن نياز داريم؟ php | شرکت طراحي سايت بهپردازن

PHP يک زبان قدرتمند براي ساخت وب سايت هاي پويا است. اين زبان اسکريپتي ميتواند با HTML ادغام شود. php يک زبان در سمت سرور است, بدين معنا که کدهاي php روي سرور تفسير ميشوند و خروجي html و يا خروجي هاي ديگري توليد ميکند که توسط کاربر قابل مشاهده است. php در سال 1994 توسط Rasmus Lerdorf ارايه شد. از آن زمان تا به حال تغييرات زيادي در اين زبان اسکريپتي تحت لينوکس ايجاد شده است و در حال حاضر نسخه 5 آن توسط تيم گسترش دهنده php عرضه شده است. تا به امروز حدودا بيش از 35.000.000 وب سايت از اين زبان براي ساخت برنامه هاي تحت وب خود استفاده کرده اند و به عنوان يکي از پرطرفدارترين زبان هاي اسکريپتي به حساب مي آيد.

 

مهمترين دليل استفاده از پي اچ پي چيست؟

براي مشاوره همين حالا با کارشناسان ما تماس بگيريد:شرکت طراحی سایت بهپردازان یک شرکت معتبر در زمینه طراحی سایت فروشگاهی، طراحی سایت شرکتی حرفه ای میباشد که آماده مشاوره رایگان در جهت توسعه کسب و کار اینترنتی میباشد.

زبان برنامه نويسي php بهتر است يا aps براي طراحي سايت ؟

 هردو يک زبان برنامه نويسي تحت وب هستند وميان آنها تفاوتي در حوزه اجرا و برنامه نويسي ندارد بيشتر تخصص برنامه نويس و يا شرکت هاي برنامه نويسي و علاقه مندي هاي آنها ست که اين زبان ها را متفاوت مي نمايد بهپردازان با هر دو زبان برنامه نويسي پروژه ها را اجرا مي نمايد.