منظور از بک لينک چيست

منظور از بک لينک چيست | شرکت طراحي سايت بهپردازن

بک‌لينک يعني لينک‌هايي که يک سايت ديگر به سايت شما مي‌دهد و يا شما با استراتژي‌هاي خاصي که برخي از آنها را در بخش لينک بيلدينگ يک ادمين مي‌توانيد ببينيد? مي‌گيريد. حالا اين بک‌لينک ها مي‌توانند از سايت‌هاي مرتبط و غيرمرتبط باشند و يا تاثير مثبتي بر روي سايتتان داشته باشند و يا حتي باعث افت رتبه آن شوند.بک‌لينک هاي خوب و بد

چه بک‌لينک هايي مفيد هستند؟

در يک کلام? بک‌لينک هايي که به صورت طبيعي توسط نويسنده/مدير سايت به سايت شما با يک متن و عبارت مرتبط به سايت شما ايجاد شده باشند بک‌لينک خوب ناميده مي‌شود. اين بک‌لينک ها نبايد از سايت‌هاي اسپم بيايند? نبايد تعداد لينک‌هاي خروجي آن سايت بسيار زياد باشد? نبايد از سايتي با اعتبار بسيار پايين که شبيه اسپم است بيايد? نبايد سايت لينک دهنده  با سايت شما از نظر ارتباط موضوعي خيلي غريبه باشد و فاکتورهاي ديگري که مهم‌ترين آنها موارد ذکر شده بود.

شرکت طراحی سايت بهپردازان، در طول 17 سال فعاليت خود، با به کارگيري تيم‌های تخصصی در زمينه‌ی طراحی سایت و اپليکيشن، نمونه‌هاي قدرتمندي در  نمونه سايت خارج از کشور ،طراحی سایت فروشگاهی و ... دارد. براي مشاوره همين حالا با کارشناسان ما تماس بگيريد: