منظور از PHP nuke چيست

منظور از PHP nuke چيست | شرکت طراحي سايت بهپردازن

پي اچ پي نيوک يا PHP nuke يک سيستم مديريتي براي محتوا وب سايت هاست. يک cms آماده مي باشد که کمپاني ارائه دهنده آن را به صورت رايگان در اختيار کاربران قرار داده است. در طراحي سايت ها براي راحتي و سريع تر بودن ايجاد سايت از اين cms هاي آماده استفاده مي شود. در طراحي حرفه اي سايت ها استفاده از اين سيستم هاي مديريت محتوا براي ما کارايي زيادي نخواهد داشت، زيرا ما قدرت افزودن ابزار هاي مختلف را به آن نداريم.
PHP nuke يک برنامه مي باشد که براي مديريت محتواي سايت ها نوشته شده است. شايد انديشه PHP nuke و طراحي سايت آن خيلي قديمي تر از جوملا و ورد پرس باشد، اما اين برنامه به علت محبوبيت cms هاي آماده کم کم به سمت فراموشي مي رود. البته متخصصان و ناشران آن نيز در اين مورد تاثير گذارند و در بروزرساني آن طي سال هاي اخير قصور نموده اند. حتي  برنامه هاي مکمل براي آن در سال هاي اخير توليد نشده است و اين موارد باعث به فراموشي سپرده شدن اين برنامه مي شود.

PHP nuke نيز مانند نرم افزار ها و برنامه هاي آماده سيستم مديريت محتوا، امکاناتي را در اختيار کاربران قرار مي دهد که بتوانند بدون نوشتن کد، وب سايت خود را بروزرساني نمايند، يا مطالب آن را ويرايش نمايند و در کل آن را مديريت نماييم و به طراحي سايت بپردازيم.
 
 
مطالب بيشتر: phpBB چيست؟
 
 

امکانات Php-Nuke

1- در Php-Nuke شما به راحتي ميتوانيد به شروع به گرفتن عضو کنيد و بر روي کاربران نظارت داشته باشيد.
2- Php-Nuke از يک انجمن قوي به نام phpbb استفاده ميکند که شما ميتوانيد به راحتي از آن استفاده کنيد.
3- با چند کليک ميتوانيد در سايت خود نظر سنجي کامل و مستقل داشته باشيد حتي براي خبرهاي خود.
4- به راحتي ميتوانيد براي اعضاي خود خبرنامه ارسال کنيد .
5- در هر لحظه ميتوانيد از آمارهاي مختلف سايت استفاده کنيد ، تعداد بازديد صفحات ، تعداد خوانده شدن يک خبر و ...
6- ديگر يک قسمت مقالات با امکانات کامل داريد .
7- ميتوانيد براي فايلهاي خود يک قسمت دانلود با امکانات عالي داشته باشيد .
8- ميتوانيد لينکهاي مورد نظرتان را دسته بندي کنيد و يک قسمت لينکستان با مديريت عالي داشته باشيد
9- حتي شما ميتوانيد دسترسي يک IP را به سايتتان ببنديد
10- براحتي و با چند کليک ميتوانيد شکل سايتتان را عوض کنيد
11- در اين سيستم شما به راحتي مي توانيد عضو بگيريد و بر اعضا کنترل و نظارت داشته باشيد.
12- امکان چند زبانه بودن : مدير مي تواند با ورود به بخش مديريت زبان سايت خود را متناسب با نياز خود تغيير دهد و مي تواند در صورت نياز اين امکان را نيز به کاربران بدهد که بتوانند سايت را به زبان دلخواه خود مرور کنند.
13- اين سيستم از يک انجمن به نام phpbb تشکيل شده است که مي توانيد از آن استفاده کنيد (اين انجمن داراي امکانات خوب و با محيط کاربري زيبا مي باشد و منظور از انجمن محلي است براي بيان مباحث و آموزش ها و همچنين بيان مشکلات و مسائل و کاربران مي توانند در آن با يکديگر به تبادل نظر و پرسش و پاسخ بپردازند اين انجمن همچنين داراي کنترل پنل مديريت انجمن ها مي باشد)

14- در اين سيستم مي توان آمار و بازديد هاي سايت را به صورت روز به روز و حتي ساعت به ساعت بنا به نيازمان مشاهده کنيم.
به راحتي مي توانيد براي اعضا خبرنامه ارسال کنيد.
15- در هر لحظه شما مي توانيد از تمامي خطاها و اشکالات سايت در کمترين زمان ممکن مطلع شويد.
16- مي توانيد براي فايل هاي خود يک قسمت دانلود با امکانات خوب و عالي داشته باشيد.
17- شما مي توانيد در کمترين زمان ممکن سايت خود را در ليست موتورهاي جستجوگر قرار داده و موتورهاي جستجوگر به راحتي مي توانند سايت شما را مرور کرده و اطلاعات موردنظر و لازم را از بيرون بکشند.
18- مي توانيد دسترسي يک IPرا به سايتتان ببنديد.
19- در اين سيستم شما مي توانيد صفحات را ذخيره سازي کرده تا در دفعات بعد براي نمايش مجدد مورد استفاده قرار دهيد در نتيجه سرور مي تواند در کوتاهترين و سريعترين زمان جوابگوي تعداد بيشتر کاربران باشد. و بسياري از امکانات ديگر ...
20- براي استفاده از phpnuke نياز به يک سرويس دهنده همراه php4.2 يا بالاتر و يک پايگاه داده مي باشد.
 

شرکت طراحی سايت بهپردازان، در طول 17 سال فعاليت خود، با به کارگيري تيم‌های تخصصی در زمينه‌ی طراحی سایت و اپليکيشن، نمونه‌هاي قدرتمندي در  نمونه سايت خارج از کشور ،طراحی سایت فروشگاهی و ... دارد. براي مشاوره همين حالا با کارشناسان ما تماس بگيريد: