معرفي Bootstrap

معرفي Bootstrap | شرکت طراحي سايت بهپردازن

Bootstrap مجموعه اي از ابزارهاي رايگان براي ايجاد صفحات وب و نرم افزارهاي تحت وب بوده که شامل دستورات HTML، CSS و توابع جاوا اسکريپت جهت توليد و نمايش فرم ها، دکمه ها، تب ها، ستون ها و ساير المان هاي مورد نياز طراحي وب است.

Bootstrap در ابتدا توسط مارک اتو و جاکوب تورنتون و در جهت ايجاد يک چارچوب ظاهري مشخص و يکسان در ابزارهاي توييتر طراحي و نوشته شد. قبل از شروع اين پروژه نمونه هاي زيادي با همين رويکرد ايجاد شده بود که همگي با سرنوشتي مشابه و عدم استقبال طراحان وب دنيا مواجه شده بودند. به دليل وجود مشکلات اساسي در نمونه هاي ديگر، سازنده اصلي توييتر يا همان مارک اتو تصميم به ساخت يک سيستم داخلي و قدرتمند براي خود با نام Bootstrap گرفت.

 

اين چارچوب يا Framework با تمامي مرورگرهاي استاندارد همخواني داشته و حتي در نسخه هاي قديمي تر مانند اينترنت اکسپلورر 8 نيز ظاهر زيباي خود را حفظ ميکند. از نسخه دوم Bootstrap به بعد طراحي واکنشگرا يا رسپانسيو نيز در آن لحاظ شد که موجب نمايش مناسب صفحه در تلفن هاي هوشمند و تبلت ها ميگردد.

Bootstrap متن باز بوده و در سايت Github براي دانلود رايگان قرارگرفته است. امکان همکاري در اين پروژه و شخصي سازي امکانات و ظاهر آن فراهم شده است و تاکنون مستندات مربوط به آن به چندين زبان دنيا ترجمه شده است.

براي مشاوره همين حالا با کارشناسان ما تماس بگيريد:شرکت طراحی سایت بهپردازان یک شرکت معتبر در زمینه طراحی سایت فروشگاهی، طراحی سایت شرکتی حرفه ای میباشد که آماده مشاوره رایگان در جهت توسعه کسب و کار اینترنتی میباشد.