Google Analytics در طراحي سايت چه کاربردي دارد

Google Analytics در طراحي سايت چه کاربردي دارد | شرکت طراحي سايت بهپردازن

ابزار ارائه شده توسط کمپاني Google به نام Analytics  يک راهکار حرفه اي براي کنترل و مانيتور ترافيک وب سايت مي باشد که به صورت مجاني انتشار داده شده و ابزارهاي غني و بسيار پرکاربردي را جهت کنترل ترافيک وب سايت و هم چنين جهت دادن به بازاريابي شما در اختيارتان قرار مي دهد. اين سرويس گوگل در واقع توسط مجموعه نرم افزاري Urchine  توليد شده بود که بعد ها کمپاني Google با خريد موسسه Urchine شروع به توسعه و کامل نمودن ابزار تحليلي آن نمود و سپس در سال ???? نام آن را نيز به Google Analytics   تغيير داد. اين کمپاني در اوايل ارائه اين محصول، به دليل درخواست هاي بالا ، آن را براي عموم عرضه نکرده بود و با يک سيستم قرعه کشي از بين افراد ثبت نام شده ، نسبت به ارائه سرويس خود به آن ها به صورت محدود اقدام مي نمود. بعد ها در اواخر آگوست سال 2006 اين کمپاني اعلام کرد که سرويس Analytics خود را براي عموم به صورت رايگان ارائه مي نمايد.

به کمک Google Analytics مي توانيد  تبليغات وب سايت خود را با هدف نموده و دقيقا بدانيد که وب سايت شما بيشتر داراي چه مخاطباني از چه نقطه جغرافيايي مي باشد.

 

براي بسياري از کمپاني هاي حرفه اي استفاده از راهکار Google Analytics براي تحليل و کنترل ترافيک وب سايت خود يک امر ضروري و مهم مي باشد. حتي در صورتي که سازمان شما مسئوليت مديريت و اداره صد هاي وب سايت را نيز داشته باشد، باز هم ابزار Google Analytics با ارائه راهکار هاي تحليلي و کنترلي مناسب همواره باعث صرفه جويي هاي قابل توجهي در هزينه و زمان مي شود. گزارشي نشان مي دهد  که 57% از 10000 وب سايت محبوب دنيا از ابزار Google Analytics براي تحليل بازديدکنندگان و همچنين ارائه راهکارهاي جديد براي پربازديدتر کردن وب سايت خود استفاده مي نمايند.

شرکت طراحی سايت بهپردازان، در طول 17 سال فعاليت خود، با به کارگيري تيم‌های تخصصی در زمينه‌ی طراحی سایت و اپليکيشن، نمونه‌هاي قدرتمندي در  نمونه سايت خارج از کشور ،طراحی سایت فروشگاهی و ... دارد. براي مشاوره همين حالا با کارشناسان ما تماس بگيريد: