Vuedotjs در طراحي سايت چه کاربردي دارد

Vuedotjs در طراحي سايت چه کاربردي دارد | شرکت طراحي سايت بهپردازن

Vue.js (تلفظ ويو شبيه به View) به عنوان يک فريم ورک جهت ساخت رابط‌هاي کاربري، براي نرم افزارهاي تحت وب و اپليکيشن‌هاي موبايل مي باشد. هسته مرکزي و اصلي اين فريم ورک روي لايه View از معماري سه لايه Model, View, Controller تمرکز کرده که بسيار ساده و قابل فهم است، به‌گونه‌اي که در صورت استفاده از اين فريم ورک در پروژه هاي خود، به تداخلي بر نميخوريد. به عبارت ديگر، Vue جهت ساختن نرم افزارهاي تک صفحه‌اي تحت وب و موبايل، با ترکيب مدل و کتابخانه‌هاي موردنياز مورد استفاده قرار مي‌گيرد.

ساده‌ترين راه براي تست کردن برنامه‌هاي اجرا شده و بکارگيري فريم‌ورک Vue.js استفاده از وب سايت JSFiddle است. JSFiddle به عنوان يک مرجع آنلاين جهت تست کردن کدهاي شما ايجاد شده است. درصورتيکه مي‌خواهيد برنامه‌هاي خود را به صورت آفلاين و در سرور داخلي (Localhost) تست کنيد، کافيست داخل پوشه سرور خود يک فايل با نام دلخواه ايجاد کرده و آن را با پسوند .html ذخيره کنيد.

براي مشاوره همين حالا با کارشناسان ما تماس بگيريد:شرکت طراحی سایت بهپردازان یک شرکت معتبر در زمینه طراحی سایت فروشگاهی، طراحی سایت شرکتی حرفه ای میباشد که آماده مشاوره رایگان در جهت توسعه کسب و کار اینترنتی میباشد.