کاربرد FileZilla چيست

فايل زيلا يک برنامه FTP Manager Client باز متن و رايگان مي‌باشد. نحوه کار با اين نرم افزار خيلي راحت است.

 

فايل زيلا يک برنامه FTP Manager Client باز متن و رايگان مي‌باشد. نحوه کار با اين نرم افزار خيلي راحت است.

با اين برنامه شما مي توانيد فايل هاي مورد نيازتان را از روي کامپيوتر به روي هاستتان و بلعکس انتقال بدهيد و خيلي راحت دسترسي به فايل هايتان را ويرايش کنيد،در واقع يکي از اساسي ترين نرم افزار هاي اينترنتي که بدون آن نمي توان تعامل زيادي برقرار کرد.

file zilla در عمل يک FTP Client کامل است که با وب سايت هاي FTP به راحتي و قدرت ارتباط برقرار مي کند. فرستادن همزمان و موازي چندين فايل،پشتيباني از کشيدن و انداختن،همخوان کردن فايل ها از خصوصيات اين برنامه است.فايل زيلا جدا يک چاقوي سوئيسي است و هيچکس نمي داند نهايت توانايي هاي اين نرم افزار چيست و در طراحي وب سايت کاربرد دارد.

اين نرم افزار ظاهر چندان زيبايي ندارد،ولي مناسب ترين نرم افزار انتقال فايل مي باشد.

 

براي مشاوره همين حالا با کارشناسان ما تماس بگيريد:شرکت طراحی سایت بهپردازان یک شرکت معتبر در زمینه طراحی سایت فروشگاهی، طراحی سایت شرکتی حرفه ای میباشد که آماده مشاوره رایگان در جهت توسعه کسب و کار اینترنتی میباشد.

filezilla چيست؟

فايل زيلا يک برنامه FTP Manager Client باز متن و رايگان است. نحوه کار با اين نرم افزار خيلي راحت مي باشد.

با اين برنامه شما مي توانيد فايل هاي مورد نيازتان را از روي کامپيوتر به روي هاستتان و بلعکس انتقال داده و خيلي راحت دسترسي به فايل هايتان را ويرايش کنيد،در واقع يکي از اساسي ترين نرم افزار هاي اينترنتي که بدون آن نمي توان تعامل زيادي برقرار کرد.

file zilla در عمل يک FTP Client کامل بوده که با وب سايت هاي FTP به راحتي و قدرت ارتباط برقرار مي کند. فرستادن همزمان و موازي چندين فايل،پشتيباني از کشيدن و انداختن،همخوان کردن فايل ها از خصوصيات اين برنامه است.فايل زيلا جدا يک چاقوي سوئيسي است و هيچکس نمي داند نهايت توانايي هاي اين نرم افزار چيست و در طراحي وب سايت کاربرد دارد.

اين نرم افزار ظاهر چندان زيبايي ندارد،ولي مناسب ترين نرم افزار انتقال فايل مي باشد. فايل زيلا به صورت متن بازبوده و قابليت اجرا بر روي ويندوز و لينوکس را هم دارد.