معرفي و کاربرد فريم ورک لاراول

معرفي و کاربرد فريم ورک لاراول | شرکت طراحي سايت بهپردازن

لاراول (Laravel) يک فريم ورک php مبتني بر معماري MVC است که تيلور اوتول (Taylor Otwell) آن را ايجاد و توسعه بخشيد. اين فريم ورک، بسيار قدرتمند، کدباز و رايگان است.

 

لاراول امکان توسعه برنامه هاي تحت وب را آسان و سريع کرده است و با کدنويسي زيبا و خلاقانه اي که دارد بسيار انعطاف پذير است. در اين فريم ورک مي توان عملکرد بسياري از بخش ها را بدون نياز به تغيير در کدهاي اصلي تغيير داد.

 

هنگام ايجاد يک اپليکيشن براي کدهاي تکراري برنامه نويسي، راه حل و short code هاي مناسب ارائه مي دهد.

 

Laravel نقاط قوتي که در ديگر فريم ورک هاي php وجود دارد را بکار برده است تا باعث ايجاد لذت هرچه بيشتر کدنويسي و انعطاف پذيري شود. به طور مثال اين فريم ورک از بسياري از کتابخانه هاي فريم ورک سيمفوني نيز بهره مي برد.

 

روند رشد اين فريم ورک در سال هاي اخير بسيار سريع بوده است و اکنون جزء يکي از محبوب ترين فريم ورک هاي زبان پي اچ پي مي باشد.

 

به روز رساني لاراول با صرف کمترين زمان و انرژي با استفاده از ابزار Composer انجام مي شود و مي توانيد در برنامه هاي خود از آخرين نسخه کتابخانه هاي اين فريم ورک استفاده کنيد.

 

 
 مطالب بيشتر : روت کيت (root kit ) چيست؟

 

مزاياي لاراول

- راه اندازي آسان

 

- يادگيري آسان

 

- به روز رساني آسان

 

- بدون داشتن کد نويسي هاي تودرتو

 

- داراي قابليت ماژولار (از جمله Bundle و Composer)

 

- مبتني بر معماري منعطف MVC

 

- ارتباط با ديتابيس و اجراي دستورات به صورت سريع و آسان

 

- بهره مندي از ORM با نام Eloquent با کارايي و انعطاف چشمگير

 

- بهره مندي از templating engine با نام Blade با امکانات مناسب

 

- توسعه اختصاصي سيستم مسير دهي (routing)

 

- اجراي آسان روندهاي معمول برنامه نويسي مانند احراز هويت

 

- انجام تست هاي متعدد از واحد هاي مختلف برنامه با دستورات ساده
 

براي مشاوره همين حالا با کارشناسان ما تماس بگيريد:شرکت طراحی سایت بهپردازان یک شرکت معتبر در زمینه طراحی سایت فروشگاهی، طراحی سایت شرکتی حرفه ای میباشد که آماده مشاوره رایگان در جهت توسعه کسب و کار اینترنتی میباشد.

سرعت لاراول

سرعت لاراول از دو جهت قابل بررسي است. زاويه نخست، سرعت عملکرد سيستم است که با استفاده از انواع روش‌ها مانند، بارگزاري ديرهنگام( Lazy Loading )، سيستم Cache، استفاده از Memcached، استفاده از Redis و ابزارهاي ديگر، تا حد امکان افزايش يافته است.

زاويه دوم سرعت، سرعت توسعه است. لاراول بسيار توسعه‌پذير و قابل استفاده‌ي مجدد است. امکان ايجاد بسته‌هايي با عملکردهاي جزئي و استفاده از آن‌ها در نرم‌افزارهاي ديگر سبب مي‌شود سرعت توسعه در نرم‌افزارهاي و سايت‌هاي طراحي شده با لاراول بسيار بالا باشد.