دايرکت ادمين چيست و چه کاربردي دارد؟

دايرکت ادمين چيست و چه کاربردي دارد؟ | شرکت طراحي سايت بهپردازن

DirectAdmin کنترل پنل لينوکسي اي مي باشد جهت کنترل و مديريت آسان تر سرويس هاي ميزباني (هاست) و وبسايت اين کنترل پنل با نسخه هاي متعددي از جمله ردهت، فدورا، لينوکس رد هت اينترپرايز، سنت‌اواس، فري بي‌اس‌دي، اوبونتو و دبيان سازگاري کامل دارد.

 

رابط کاربري آسان و کاربر پسند, سرعت بالا, سبک بودن, عدم تحريم, پايداري بالا و عدم استفاده زياد از منابع همواره اين کنترل پنل را يکي از محبوبترين کنترل پنل هاي جهان و رقيب اصلي کنترل مشهور سي پنل قرار داده است. کاربران با استفاده از دايرکت ادکين مي توانند تمام امکانات سايت خود را از جمله ايميلها، بانکهاي اطلاعاتي، FTP، آمار و … مديريت نمايند.

مورد مهمي که در بالا توضيح داده شده عدم وجود مشکلات تحريم بود که در پايين کاملتر به آن مي پردازيم:

در حال حاضر در کنترل پنل دايرکت ادمين مشکلات تحريم مانند سي پنل وجود ندارد و در هر لحظه نگراني از تحريم شدن کنترل پنل را نخواهيد داشت.

همانطور که مي دانيد کنترل پنل سي پنل براي کاربران ايراني تحريم شده است و بروي سرور هاي ايران نصب نمي شود، اکثر هاستينگ ها با دور زدن اين تحريم ها استفاده از اين کنترل پنل را بر روي سرور هاي ايراني مهيا مي سازند اما يک موضوع باقي مي ماند و آن مشکلات تحريم شدن در آينده است، در زماني که سي پنل متوجه ايراني بودن هويت کاربران ايراني شود لايسنس ها را مسدود مي کند و تا زماني که مديران سرور اقدام به تعويض آي پي و تهيه لايسنس جديد نکنند کاربران به کنترل پنل هاي وبسايت هاي خود دسترسي نخواهد داشت. لازم به ذکر است که امکان تحريم اين کنترل پنل (سي پنل) بر روي سرور هاي خارجي بسيار کم مي باشند و اکثر تحريم هاي سي پنل بر روي سرور هاي داخلي اعمال مي شود و غير از اين مسئله ميهن ميزبان اکثر لايسنس هاي خود را با هويت خارجي خريداري کرده و خوشبختانه تا اين زمان درگير مشکلات تحريم اين کنترل پنل آمريکايي نشده است.

و اين تمام موضوع نيست، در صورتي که سي پنل بخواهد ميزان تحريم ها را افزايش دهد مي تواند به سادگي با توجه به تعداد دامنه هاي آي آر ميزباني شده در هر سرور متوجه هويت کاربران و مسدود سازي تمامي لايسنس ها شود. شرکت طراحی سايت بهپردازان، در طول 17 سال فعاليت خود، با به کارگيري تيم‌های تخصصی در زمينه‌ی طراحی سایت و اپليکيشن، نمونه‌هاي قدرتمندي در  نمونه سايت خارج از کشور ،طراحی سایت فروشگاهی و ... دارد. براي مشاوره همين حالا با کارشناسان ما تماس بگيريد: