AngularJS چه کاربردي دارد؟

AngularJS چه کاربردي دارد؟ | شرکت طراحي سايت بهپردازن

“AngularJS يک فريم‌ورک ساخت‌‌يافته براي وب‌‌اپليکيشن‌هاي پويا مي‌باشد. انگولار علاوه بر اينکه اين امکان را به شما مي‌دهد که از HTML براي طراحي قالب استفاده کنيد باعث مي‌شود بتوانيد سينتکس‌هاي HTML را طوري گسترش دهيد تا جزئيات وب‌اپليکيشن‌ها را نيز به وضوح بيان نماييد.”

 

AngularJs يک فريم ورک براي ايجاد صفحات تک صفحه اي وب مي باشد. ممکن است شما بارها در مورد انگولار شنيده باشيد اصطلاحات زيادي در مورد اين فريم ورک وجود دارد اگر با اين اصطلاحات آشنايي نداريد چند دقيقه وقت بگذاريد تا بتوانيد اين اصطلاحات را ياد بگيريد.

اول از همه اينکه انگولارجي اس يک فريم ورک مي باشد فريم ورک به شما اين امکان را مي‌دهد که کدهاي خود را تکنيکي و بهينه بنويسيد، تغيير بدهيد و تنظيمات استاندارد را روي آن پياده سازي کنيد. با انجام اين کارها شما مي‌توانيد برخي از ويژگي هاي فريم ورک را استفاده کنيد. انگولار به معني قالب سازي فيلترها ترکيب داده‌هاي دو طرفه و بقيه موارد است.

 

اگر با بوت استرپ و يا جي کوئري موبايل کار کرده باشيد احتمالا با اين روش کار آشنا هستيد براي ايجاد يک صفحه وب شما مي‌توانيد روش خاص و منحصر به فرد خودتان را داشته باشيد. انگولار جي اس براي ايجاد برنامه‌ي تک صفحه‌اي وب طراحي شده است اين به اين معني مي باشد که مرورگر صرف نظر از اندازه‌ي صفحه‌ي شما، آنرا را بارگذاري کند. محتواي اضافي در صورت نياز در برنامه لود مي شود بنابراين نگران نباشيد اگر قادر نبوديد کل صفحه را لود کنيد. در برخي از روش ها براي افزايش سرعت بارگذاري سايت شما، به جاي کل صفحه تمام محتوايي که نياز دارد را لود مي کند.

بنابراين در يک برنامه‌ي واقعي که چيزي شبيه به اين مي باشد شما يک صفحه index.html داريد که مي توانيد ببينيد چقدر کوتاه است. براي اينکه بدانيد برنامه شما چطور ممکن است به نظر برسد از قسمتي استفاده کنيد که نه تنها سند اصلي بلکه قسمتي از داده‌هايي که شما نياز داريد در برنامه ي خود استفاده کنيد را نشان مي دهد و با کليک بر روي هر يک از اين گزينه ها جزئيات براي شما نمايان خواهد شد و با کليک بر روي هر يک از آيکن‌ها به داده هاي مورد نظر برسيد.

اگر صفحات شما لود نشد مي توانيد مطمئن شويد که سيستم شما در حال انجام کار ديگري مانند بارگذاري محتوا به صورت تدريجي مي باشد.

هسته انگولار از جاوا اسکريپت مي باشد و شما بايد براي ايجاد محتويات فريم ورک از زبان جاوا اسکريپت استفاده کنيد. اگر با جاوا اسکريپت آشنا باشيد يادگيري انگولار براي شما راحت‌تر خواهد بود. انگولار و بطور کلي فريم ورک ها امکانات زيادي در اختيار شما قرار مي‌دهند که اگر خود شما بخواهيد آن‌ها را اجرا کنيد زمان زيادي از شما گرفته خواهد شد .

شرکت طراحی سايت بهپردازان، در طول 17 سال فعاليت خود، با به کارگيري تيم‌های تخصصی در زمينه‌ی طراحی سایت و اپليکيشن، نمونه‌هاي قدرتمندي در  نمونه سايت خارج از کشور ،طراحی سایت فروشگاهی و ... دارد. براي مشاوره همين حالا با کارشناسان ما تماس بگيريد: