چرا بهينه سازي کد ضروري است؟

چرا بهينه سازي کد ضروري است؟ | شرکت طراحي سايت بهپردازن

معمولا هنگام کدنويسي به طور مستمر در حال اتخاذ تصميمات متفاوتي مي باشيم و گزينه هاي مختلفي را امتحان مي کنيم که ممکن است در نگاه اول معادل کدي که نوشتيم به نظر برسند. نتيجه اين تغييرات به برنامه اي با کارآيي بهتري نسبت به کد اوليه منجر خواهد شد و اين شرايط لازمه استفاده از تکنيک هاي بهينه سازي را توجيه مي کند و به بيان ديگر کل فرآيند توسعه يک مساله بهينه سازي است که بايد آن را رفع کرد.بهينه سازيمشکلات پيش روي برنامه نويسان تنها به بهينه سازي محدود نمي شوند و برنامه نويس بايد چاره اي براي مشکلات تصميم گيري و جستجو نيز پيدا کند. بهينه سازي فرآيندي است که مراحل توسعه وب را بيشتر از همه تحت تاثير قرار مي دهد. بهينه سازي کد در سطوح مختلف به وقوع مي پيوندد، در توسعه وب تنها قادر به اعمال بهينه سازي هاي سطح بالا هستيم.با بکار بردن الگوهاي طراحي هوشمند مي توان کد را در سطح معماري بهينه ساخت و با استفاده از بهترين روش هاي کدنويسي و ابزارهاي مناسب مي توان سورس کد را بهينه کرده و با آشنا ساختن اعضا با دستورالعمل ها و سبک هاي کدنويسي در جريان کاري مي توان کارآيي تيم را نيز ارتقا بخشيد.
 
 
مطالب بيشتر: گوگل ادورز Adwords چيست؟
 

مزاياي بهينه سازي کد

مزاياي بهينه سازي کد به موازات رشد پروژه افزايش مي يابند، به طور معمول پروژه هاي کوچک با گذر زمان بزرگ مي شوند و بکارگيري مهارت هاي بهينه سازي محض نتايج مثبت چشمگيري را به دنبال خواهد داشت.
1. کد تميزتر
2. ثبات و سازگاري بهتر
3. وب سايت هاي سريع تر
4. خوانايي بهتر کد
5. ريفکتورينگ کارآمدتر
6. فرآيند ديباگ ساده تر
7. جريان کاري بهبوديافته
8. نگهداري کد به شکل آسان تر
9. توسعه امکانات به شکل سريع تر
10. بدهي فني کمتر
 

شرکت طراحی سايت بهپردازان، در طول 17 سال فعاليت خود، با به کارگيري تيم‌های تخصصی در زمينه‌ی طراحی سایت و اپليکيشن، نمونه‌هاي قدرتمندي در  نمونه سايت خارج از کشور ،طراحی سایت فروشگاهی و ... دارد. براي مشاوره همين حالا با کارشناسان ما تماس بگيريد: