کاربرد jQuery چيست؟

کاربرد jQuery چيست؟ | شرکت طراحي سايت بهپردازن

jQuery يک کتابخانه از جاوا اسکريپت است که پيمايش اسناد اچ تي ام ال ، رسيدگي به رويدادها، متحرک سازي و تعاملات اي جکس (AJAX) را به منظور توسعه سريع وب تسهيل مي کند. jQuery به گونه اي طراحي شده است تا روشي را که با آن جاوا اسکريپت را مي نويسيد تغيير دهد.

 

جي کوئري چيست ؟ يک چارچوب جاوا اسکريپت است که هدف آن آسان ساختن استفاده از  جاوا اسکريپت در صفحات طراحي وب سايت شماست.

 

شما مي توانيد جي کوئري را به صورت يک لايه انتزاعي توصيف کنيد زيرا قابليت هاي بسياري را که مي بايد در خطوط بيشماري از کد جاوا اسکريپت مي نوشتيد گرفته و آنها را در توابعي (functions) که مي توانيد تنها در يک خط کد فراخواني کنيد پنهان مي کنند.

 

جي کوئري جايگزيني براي جاوا اسکريپت نيست و با اين که برخي ميانبرهاي نحوي نوشتاري را در اختيارتان مي گذارد اما کدي که هنگام استفاده از جي کوئري خواهيد نوشت هنوز هم جاوا اسکريپت مي باشد.

 

آموزش جي کوئري تلاش مي کند تا بسياري از دستورات پيچيده  جاوا اسکريپت نظير فراخواني هاي  اي جکس (AJAX) و عملياتهاي DOM را ساده تر کند تا بتوانيد اين اعمال را بدون اين که دانش زيادي درباره جاوا اسکريپت داشته باشيد به اجرا بگذاريد. شما مي توانيد  تقريباً براي انجام هر کاري يک پلاگين جي کوئري را پيدا نمائيد.

براي مشاوره همين حالا با کارشناسان ما تماس بگيريد:شرکت طراحی سایت بهپردازان یک شرکت معتبر در زمینه طراحی سایت فروشگاهی، طراحی سایت شرکتی حرفه ای میباشد که آماده مشاوره رایگان در جهت توسعه کسب و کار اینترنتی میباشد.