مزاياي داشتن يک وب سايت چيست؟

مزاياي داشتن يک وب سايت چيست؟ | شرکت طراحي سايت بهپردازن

چرا بايد يک وب سايت داشت؟
شرکت داده پردازي فراتِک با هدف ايجاد تحول و روندي نو در طراحي وب سايت ، به عرصه فعاليت گام نهاد. بررسي هاي انجام شده نشان مي دهد که اغلب اشخاص، شرکت ها و سازمان هاي ايراني انتظارات خود را در مورد طراحي وب سايت صرفاً محدود به ابعاد اطلاع رساني آن مي کنند حال آنکه در دنياي 23 ميليوني کاربران اينترنتي ايران، عدم توجه به ابعاد تجاري و بازاريابي در يک وب سايت، اشتباه تجاري بزرگي محسوب مي شود.
در متن زير سعي شده دلايل داشتن يک وب سايت ذکر شود. شما با توجه به کليه شرايط مربوط به حرفه خود مي توانيد تصميم بگيريد که يک وب سايت در بالا بردن راندمان کاري شما چه مقدار تاثيرگذار است.
با تمام مزايايي که داشتن يک وب سايت دارد ولي هزينه اين روش تبليغاتي بسيار کمتر از ساير روش هاي تبليغاتي است.
يک وب سايت مي تواند نقش يک بروشور،بيلبورد و ... را براي شما ايفا کند با اين تفاوت که :
1- شما با استفاده از يک سايت اينترنتي مي توانيد به راحتي کليه محصولات خود را به بازديد کنندگان معرفي کنيد، (هيچ محدوديتي در تعداد صفحات و ميزان توضيحات نداريد) آنها را از آخرين تغييرات مطلع کنيد، اطلاعات مورد نياز آنها را در اختيارشان قرار دهيد و يا حتي نظرات و پيشنهادات آنها را جمع آوري کنيد.
2- يک وب سايت راهي مناسب براي ارائه اطلاعات مختلف در مورد کالاها و خدماتي است که شرکت به مشتريان ارائه مي دهد. بدون اينکه مشتري مجبور باشد در زمان خاصي به شرکت مراجعه کند و يا اينکه با شرکت تماس بگيرد مي تواند در هر کجا که باشد به سايت شرکت مراجعه کند و اطلاعات مورد نظر خود را کسب کند.
3- با استفاده از يک سايت اينترنتي مي توان به راحتي اطلاعات مربوط به محصولات جديد را منتشر کرد بدون اينکه نيازي به چاپ بروشورها و آگهي هاي جديد باشد.
4-مشتريان ممکن است 24 ساعته به شما دسترسي نداشته باشند، اما در هر زمان و مکاني مي توانند به وب سايت شما مراجعه کنند. پس وب سايت نماينده اي از شماست که 24 ساعته قابل دسترس است.
5- با گسترش اينترنت، روز به روز به تعداد افرادي که از اينترنت به عنوان مرجعي براي انتخاب استفاده مي کنند افزوده مي شود. عدم حضور شما در صورت حضور ساير رقبا در اين عرصه يعني از دست دادن مشتريان.
درآخر همه مراحل تجارت موفق، از جمله تبليغ، اطلاع رساني، فروش و خدمات پس از فروش، ضمن صرفه جويي در همه منابع، به وسيله يک وب سايت انجام پذير است.
امروزه ، نقطه آغازين تماس مشتري با يك شركت اغلب وب سايت آن شركت است. بر اين اساس حضور در شبكه جهاني اينترنت (حتي اگر حضوري ضعيف باشد) بهتر از عدم حضور در آن تلقي مي شود .

شرکت طراحی سايت بهپردازان، در طول 17 سال فعاليت خود، با به کارگيري تيم‌های تخصصی در زمينه‌ی طراحی سایت و اپليکيشن، نمونه‌هاي قدرتمندي در  نمونه سايت خارج از کشور ، طراحی سایت فروشگاهی و ... دارد. براي مشاوره همين حالا با کارشناسان ما تماس بگيريد: