فاکتورهاي مهم در انتخاب بهترين شرکت طراحي سايت كدامند؟

فاکتورهاي مهم در انتخاب بهترين شرکت طراحي سايت كدامند؟ | شرکت طراحي سايت بهپردازن

فراموش نکنيد که شرکت طراحي سايت خوب براي طراحي سايت متعدد هستند و اين شما هستيد که  خدمات و پيشنهادات شرکت ها را مورد سنجش قرار داده و در نهايت يکي را انتخاب مي کنيد. در اين انتخاب مي بايست چند فاکتور مهم را مورد بررسي قرار دهيد که عدم توجه به اين موارد ممکن است در آينده براي شما مشکلاتي ايجاد کند.

 

توجه به پشتيباني شرکت طراحي سايت بسيار مهم است!

 

انتخاب بهترين شرکت طراحي سايت منحصر به امروز شما نخواهد بود. شما به شرکتي نياز داريد که سايت شما را پشتيباني کند و پاسخگوي سوالات و مشکلات شما پس از راه اندازي سايت باشد. هر چقدر يک سايت زيبا و حرفه اي طراحي شود اما شرکت مربوطه خدمات پشتيباني خوبي ارائه ندهد ارزش سايت با قطعي هاي احتمالي يا کندي سرعت از بين خواهد رفت. در برخي موارد ديده مي شود که بعد از طراحي وب سايت کسي پاسخگوي مشکلات پيش آمده براي صاحب سايت نيست. پس يکي از مواردي که بايد براي خود در اولويت قرار دهيد سنجش نحوه پشتيباني شرکت است.

 

اعتبار برند شرکت طراحي سايت را بسنجيد:

 

با اندکي جستجو مي توانيد سوابق و محبوبيت يک برند فراگير را مورد بررسي قرار دهيد.  اعتبار يک برند را با توجه به سوابق آن بسنجيد. طبيعتا محبوبيت يک برند بيانگر موفقيت و اعتبار شرکت طراحي سايت خواهد بود.

 

رزومه شرکت طراحي سايت را بررسي کنيد:همانطور که اشاره شد شما گزينه هاي متعددي پيش روي خود داريد اما در بين اين گزينه هاي متعدد مواردي يافت مي شود که از اعتبار قانوني برخوردار نيستند. به عنوان مثال دفاتري که با عناوين ساختگي "شرکت" ، "شرکت فن آوري اطلاعات" ، "شرکت انفورماتيک" و يا با عناويني از اين دست فعاليت مي کنند. حال آنکه به ثبت نرسيده ، مجوزهاي لازم را ندارند و بعد از مدتي از نظر قانوني دچار مشکل مي شوند. که ممکن است سايت هاي ارائه شده به مشتريان اين دفاتر از دسترس يا پشتيباني خارج شوند. بنابراين بهتر است در مورد اعتبار و شماره ثبت شرکت مورد نظر مطمئن شويد.

 

نمونه کار شرکت طراحي سايت را بخواهيد:

 

اولين نمونه کار يک شرکت طراحي سايت، سايت خود آن شرکت است. توجه داشته باشيد که نمونه کارهاي يک شرکت مي توانند نمايانگر ميزان حرفه اي بودن آن شرکت در طراحي و راه اندازي وب سايت باشند . بنابراين براي انتخاب بهترين شرکت طراحي سايت نمونه کارهايي متناسب با سفارش خود درخواست کنيد.

نظرات مشتريان را بررسي کنيد:

 

در صورت دسترسي به مشتريان شرکت ها نظرات آنها را در مورد نحوه ارائه خدمات شرکت مورد نظر جويا شويد و يا با جستجوي نام شرکت در گوگل در مورد آن شرکت اطلاعاتي را به دست آوريد.
 

شرکت طراحی سايت بهپردازان، در طول 17 سال فعاليت خود، با به کارگيري تيم‌های تخصصی در زمينه‌ی طراحی سایت و اپليکيشن، نمونه‌هاي قدرتمندي در  نمونه سايت خارج از کشور ، طراحی سایت فروشگاهی و ... دارد. براي مشاوره همين حالا با کارشناسان ما تماس بگيريد: