Angular چيست؟

Angular چيست؟ | شرکت طراحي سايت بهپردازن

کتابخانه اي بر پايه جاوااسکريپت که به منظور توليد نرم افزار هاي تحت وب توسط گوگل توسعه پيدا کرده است.Misko Hevery پدر اين فريم ورک وشهور مي باشد.Angular.js گزينه مناسبي براي اپليکشن هاي تک صفحه اي (single-page-applications = SPA) مي باشد.

ايده اصلي اين کتابخانه ، اضافه کردن امکاناتي جديد به Html مي باشد تا آن را از يک زبان نشانه گذاري ساده خارج کند.امکانات متفاوتي در اين کتابخانه وجود دارد از جمله مهم ترين اين امکانات برقراري ارتباط پويا بين داده هاي ورودي و خروجي مي باشد.به اين معني که به سادگي مي‌توانيد اطلاعات دريافت شده از کاربر را به صورت خودکار جمع‌آوري کنيد، پردازش کنيد، در محل‌هاي دلخواه نمايش دهيد يا به سرور بفرستيد.

با استفاده از AngularJS مي‌توان در يک صفحه‌ي وب، چندين Application مجزا از هم ايجاد کرد که هر يک به پايگاه داده‌اي مجزا متصل مي‌شوند و اطلاعات را ارسال و دريافت مي‌کنند.

يک نمونه از اپليکيشن هايي که توسط فريم ورک  Angular JS ايجاد شده اند، YouTube براي PS3 مي باشد. مثال هاي بيشتر را مي توانيد در وب سايت builtwith.angularjs.org بيابيد. شرکت طراحی سايت بهپردازان، در طول 17 سال فعاليت خود، با به کارگيري تيم‌های تخصصی در زمينه‌ی طراحی سایت و اپليکيشن، نمونه‌هاي قدرتمندي در  نمونه سايت خارج از کشور ، طراحی سایت فروشگاهی و ... دارد. براي مشاوره همين حالا با کارشناسان ما تماس بگيريد: