ترفندي براي از بين بردن خش سي دي و دي وي دي

ترفندي براي از بين بردن خش سي دي و دي وي دي | شرکت طراحي سايت بهپردازن

CD يا DVD مورد علاقه شما ديگر کار نمي‌کند؟ دستگاه صداي عجيبي از خود مي‌دهد و يا مدت زيادي طول مي‌کشد تا بتواند محتويات داخل آن را اجرا کند؟ يا ممکن است در سطح زيرين خش‌هاي زيادي مشاهده شود؟ در اين حالت چاره چيست؟ آيا بايد از خير استفاده مجدد از CD يا DVD خود بگذريد يا راه بهتري نيز وجود دارد؟ در اين ترفند قصد داريم با استفاده از يک روش جالب ، CD خش دار خود را نجات دهيم و آن را مجددأ قابل استفاده نماييم.


 راه حل: براي پوليش کردن تنها به خميردندان و يک دستمال نرم‌ احتياج داريد کمي خميردندان را روي دستمال و يا پارچه پخش کنيد و سپس در حالت دايره‌اي صفحه خش‌دار را با دستمال پوليش کنيد. بايد تنها پس از چند حرکت بتوانيد شاهد اولين نتايج باشيد. هنگامي که خش‌ها از بين رفتند، CD را با آب بشوريد و آنرا با دستمال يا پارچه‌اي که بدون کرک باشد پاک و خشک کنيد.

اگر CD شما دوباره اجرا شد، بهتر است سريعا يک Backup آز آن تهيه کنيد. اگر داراي يک Audio CD و يا فيلم DVD مي‌باشيد براي کپي کردن از برنامه مورد نظر خودتان استفاده کنيد. براي سي‌دي و يا دي‌وي‌دي‌هاي فايلي، به شما نرم‌افزار Tool unstoppable Coper را معرفي مي‌کنيم اين نرم‌افزار اين شانس را به شما مي‌دهد که حتي در صورتي که مديا به سختي قابل خواند باشد، فايل‌هاي خود را نجات دهيد.