اهميت نرخ پايداري سرور

اهميت نرخ پايداري سرور | شرکت طراحي سايت بهپردازن

مدت زماني که يک سرور و تمام سايت هاي درون آن سرپا هستند به مدت زماني که سرور و تمام سايت هاي روي آن قطع هستند، نرخ پايداري سرور ناميده مي شود. معمولا شرکتهاي ارائه دهنده خدمات هاست، اين زمان را در طي يکسال اندازه مي کنند و آن را ملاکي براي پايداري سرور قرار مي دهند. هر چه سرور هاست قوي تر باشد، زمان پايداري آن نيز که برحسب درصد بيان مي شود بالاتر خواهد بود.بعنوان مثال فرض کنيد هاستي را خريداري کرده ايد که نرخ پايداري آن، 99 درصد است.
 
 
مطالب بيشتر : تفاوت سي اس اس با اچ تي ام ال چيست؟

 

 
اين به معني آن است که سايت شما در در طول يکسال، بطور ميانگين 4 روز يا معادل 96 ساعت قطع مي باشد. توصيه ما به شما آن است که هنگام خريد هاست، همواره به ايم موضوع توجه داشته باشيد و هرگز گول عدد و رقم هاي ارائه شده نظير 99 درصد را نخوريد و خودتان را به حساب و کتاب عادت دهيد.توجه به اين نکته نيز داشته باشيد که هاست خوب، حکم طلا دارد و شما را از مشکلات آتي بر حذر مي دارد ولي در عوض شما ملزم به پرداخت هزينه بالاتري خواهيد بود. جمله آخر اينکه هر گراني بي حکمت نيست و هر ارزاني هم حکمتي دارد.
 

براي مشاوره همين حالا با کارشناسان ما تماس بگيريد:شرکت طراحی سایت بهپردازان یک شرکت معتبر در زمینه طراحی سایت فروشگاهی، طراحی سایت شرکتی حرفه ای میباشد که آماده مشاوره رایگان در جهت توسعه کسب و کار اینترنتی میباشد.