گوگل ارث چيست؟

گوگل ارث در واقع يک برنامه‌ي کاربردي است که بر روي صفحه‌ي Desktop کامپيوتر شما قرار مي‌گيرد. و شما براي هر بار استفاده از اين برنامه نياز به وصل شدن به اينترنت داريد .

گوگل ارث در واقع يک برنامه‌ي کاربردي است که بر روي صفحه‌ي Desktop کامپيوتر شما قرار مي‌گيرد. و شما براي هر بار استفاده از اين برنامه نياز به وصل شدن به اينترنت داريد .

هر زمان که شما گوگل ارت را باز کنيد اين برنامه بطور اتوماتيک به سرورهاي گوگل متصل مي‌شود و از آن پس شما به حدود يک تريليون بايت اطلاعات جغرافيايي، سياسي و اجتماعي دسترسي خواهيد داشت.

 

به عنوان مثال شما مي‌توانيد نمايي از يک شهر را با تمام خصوصيات و لايه هاي اطلاعاتي آن از جمله اطلاعاتي راجع به جمعيت، اطلاعات مکاني، آمارهاي متعدد در زمينه‌هاي گوناگون و حتي آمار جرائم آن منطقه را در دسترس داشته باشيد .

 

اين لايه‌ها و تمام تکمه‌هاي راهنماي نقشه شامل زوم يا همان حرکت جلو و عقب عدسي بر روي نقشه ،کج کردن و يا دَوران نقشه، همگي در قاب گوگل ارت جاسازي شده است .
 
مطالب بيشتر: گوگل ادورز Adwords چيست؟ 
 

در حال حاضر نسخه‌ي عمومي نرم افزار گوگل ارت بدون هيچ‌گونه درج تبليغات به شکل رايگان عرضه شده است. البته اين وضيت مي‌تواند در آينده تغيير کند يعني احتمال دارد کمپاني گوگل تصميم بگيرد نسخه‌ي رايگان نرم افزار گوگل ارت را هم به فروش برساند .

اما آنچه گوگل را تاکنون از اين کار منصرف کرده است تعليق آزمايش‌هاي گوگل ارت از اکتبر 2005 است ،به همين دليل شرکت گوگل به همگي ما اجازه داده تا به رايگان نرم افزار آن را از سايت Earth.google.com بدون مزاحمت آگهي‌هاي بازرگاني دانلود کنيم .

 

اگر کامپيوتر شما با سيستم عامل ويندوز(متاسفانه گوگل ارت مکينتاش را ساپورت نمي‌کند) کار مي‌کند و کمتر از 5 سال سن دارد يعني اگر شما از يکي از نسخه‌هاي ويندوزMe ، 2000 ،XP و يا Vista استفاده مي‌کنيد نبايد مشکلي از جهت پايگاه اطلاعات داده ها و يا دريافت اطلاعات بر روي سيستم خود داشته باشيد .

 

پس بدون فوت وقت برنامه را روي کامپيوترتان اجرا کنيد و بعد از گذشت زماني اندک براي اتصال به سرورهاي گوگل به تمام نقاط جهان بدون محدوديت دسترسي داشته باشيد .

نسخه‌ي‌ معمولي گوگل ارت رايگان است و داراي قسمت‌هاي سردرگم و پيچيده‌ي نرم افزاري نمي باشد .

 

اگر شما تصاوير اين برنامه را براي کارهاي تجاري مي‌خواهيد نياز به خدمات اضافي ( Plus ) داريد . براي دريافت خدمات اضافي گوگل ارت از شما مبلغي بابت حق اشتراک دريافت مي‌‌شود و شما در ازاي پرداخت 20 دلار در سال مي توانيد از امکان. به روز رساني (آپ گريد) ، يک نوبت چاپ عکس با دقت 1400پيکسل (چاپ رايگان گوگل ارت داراي دقت 1000 پيکسل است) و همين‌طور قابليت وارد کردن اطلاعات به شيوه‌ي GPSبرخوردار شويد. همچنين گوگل ارت حرفه اي با دريافت 400 دلار در سال ، امکان چاپ با دقت 2400 پيکسل ،GPS ، پشتيباني محاسبات کامپيوتري ،اندازه گيري مساحت ها و امکان اضافه کردن اطلاعات ، شامل ايجاد حوزه فيلم سازي و اطلاعات ترافيکي را در اختيار شما قرار مي‌دهد. براي مشاوره همين حالا با کارشناسان ما تماس بگيريد:شرکت طراحی سایت بهپردازان یک شرکت معتبر در زمینه طراحی سایت فروشگاهی، طراحی سایت شرکتی حرفه ای میباشد که آماده مشاوره رایگان در جهت توسعه کسب و کار اینترنتی میباشد.