مرورگر گوگل کروم چيست؟

مرورگر گوگل کروم چيست؟ | شرکت طراحي سايت بهپردازن

گوگل کروم يک مرورگر اينترنت متن‌باز است که در تاريخ ? سپتامبر ???? ( ?? شهريور ????) توسط شرکت گوگل عرضه شد. در ابتدا نسخه آزمايشي آن براي کاربران سيستم عامل ويندوز در يک صد کشور جهان عرضه شد ولي گوگل اعلام کرد که نسخه‌هاي منطبق با سيستم‌عامل لينوکس و اپل مکينتاش آن هم در آينده توزيع خواهد شد، در حال حاضر نسخه مربوط به لينوکس و مکينتاش نيز همراه با نسخه ويندوز بروز رساني مي‌شوند ولي هنوز از نسخه بتا خارج نشده‌اند.

 

مراسم افتتاح و يا عرضه اين مرورگر در نوبه خود بسيار خلاقانه بود، گوگل چند روز قبل از عرضه اين نرم‌افزار (که البته اولين نسخه آن نسخه بتا بود) مجموعه از کميک‌ها را در مورد مشکلات کاربران با مرورگرهاي وب و خواسته‌هاي آن‌ها ارائه کرد که در نوع خود بسيار جالب بود، گوگل در اين سري از کميک‌ها ادعا کرد که مرورگر خود شرايط کاملاً متفاوتي با ديگر مرورگرهاي وب خواهد داشت و يکي از مهمترين پارامترهاي آن را سادگي آن معرفي کرد.

براي مشاوره همين حالا با کارشناسان ما تماس بگيريد:شرکت طراحی سایت بهپردازان یک شرکت معتبر در زمینه طراحی سایت فروشگاهی، طراحی سایت شرکتی حرفه ای میباشد که آماده مشاوره رایگان در جهت توسعه کسب و کار اینترنتی میباشد.