غيرفعال كردن Vsync پردازشگر گرافيكي

غيرفعال كردن Vsync پردازشگر گرافيكي | شرکت طراحي سايت بهپردازن

غيرفعال كردن Vsync پردازشگر گرافيكي: اگر شما يك بازيكن حرفه اي بازي هاي رايانه اي باشيد احتمالا درباره همگام سازي عمودي (Vertical Sync) شنيده ايد. خاموش كردن Vsync، همگام سازي با نرخ عمودي بازنمايش مانيتور را غيرفعال مي كند. به عنوان مثال اگر مانيتور شما نرخ بازنمايش ?? هرتز را داشته باشد، غيرفعال كردن Vsync به پردازشگر گرافيكي اين امكان را مي دهد كه نرخ خروجي خود را سريع تر از ?? هرتز قرار دهد.

 

بسته به پيكربندي سيستم و نسخه كروم تان، برخي از اين گزينه ها ممكن است به طور پيش فرض فعال نباشند و همچنين با توجه به درايورهاي گرافيكي و به روزرساني هاي نصب شده براي سيستم عامل، برخي از آنها ممكن است به طور كلي روي بهره وري تاثير نداشته باشند. با وجود اين، كار كردن با اين گزينه ها و تماشاي وب سايت هاي مورد علاقه تان مي تواند تجربه خوبي براي شما به همراه داشته باشد؛ ولي به طور كلي اشكال دوبعدي شتاب داده شده و گزينه هاي تركيب پردازشگر گرافيكي، بيشترين فوايد را به همراه خواهد داشت.

 

اگر شما به طور كلي يك سيستم سريع داريد و نرم افزارها، درايورها و مرورگر خود را به روز نگه داشته ايد، ممكن است قبلا از برخي شكل هاي شتاب دهي سخت افزاري استفاده كرده باشيد كه كارايي آنها مي تواند كاملا مفيد باشند. در اين حالت هم تجربه كار كردن با برخي قابليت هاي پنهان در كروم مي تواند تعدادي كارايي افزون را به طور رايگان در اختيار شما قرار دهد. شرکت طراحی سايت بهپردازان، در طول 17 سال فعاليت خود، با به کارگيري تيم‌های تخصصی در زمينه‌ی طراحی سایت و اپليکيشن، نمونه‌هاي قدرتمندي در  نمونه سايت خارج از کشور ، طراحی سایت فروشگاهی و ... دارد. براي مشاوره همين حالا با کارشناسان ما تماس بگيريد: