فايل HTML چيست؟

فايل HTML چيست؟ | شرکت طراحي سايت بهپردازن

عبارت HTML ( اچ تي ام ال ) مخفف Hyper Text Markup Language به معني زبان نشانه گذاري فوق متن است. Html زبان استاندارد طراحي صفحات وب است و کليه کدهاي صفحه اعم از طرف سرور و طرف مشتري در نهايت به کدهاي HTML تبديل شده و توسط مرورگر نمايش داده مي شوند.

به عبارت ديگر مرورگر ها هيچکدام از کدها و کنترل هاي سمت سرور همچون کدهاي asp و php را نميشناسند و کد قابل فهم براي آنها اچ تي ام ال مي باشد.

کامپايلر هاي زبان هاي برنامه نويسي سروري در نهايت کد هاي خود را براي نمايش به کد اچ تي ام ال تبديل ميکنند و براي مرورگر ميفرستند تا به کاربران نمايش داده شود.

فايل هاي html  فايل هايي هستند که در آن ما مي توانيم در کنار متن، تصوير، صوت و ساير پسوند هاي مختلف را به طور ترکيبي داشته باشي و بين آن ها توسط لينک، پيوند ايجاد نماييم.

اين فايل ها دسترسي ما را به منابع در کنار هم بسيار ساده کرده است، و باعث شده که ذخيره کردن بسياري از اطلاعات که نياز به در کنار هم بودن متن و تصوير و... را دارند، کاري سهل و آسان شود.

شرکت طراحی سايت بهپردازان، در طول 17 سال فعاليت خود، با به کارگيري تيم‌های تخصصی در زمينه‌ی طراحی سایت و اپليکيشن، نمونه‌هاي قدرتمندي در  نمونه سايت خارج از کشور ، طراحی سایت فروشگاهی و ... دارد. براي مشاوره همين حالا با کارشناسان ما تماس بگيريد: