ساخت مالتي مديا با چه نرم افزار هاي صورت ميگيرد

ساخت مالتي مديا با چه نرم افزار هاي صورت ميگيرد | شرکت طراحي سايت بهپردازن

 

همه مي دانيم که Adobe بزرگترين و قدرتمند ترين شرکت نرم افزاري دنيا در زمينه گرافيک و مالتي مديا به شمار مي رود، حال قصد معرفي نرم افزاري را داريم که يکي از محصولات Adobe به شمار مي رود و البته در ميان کاربران زياد شناخته شده نيست. اين نرم افزار هم مطابق ساير محصولات اين کمپاني عظيم و قدرتمند ابزاري بسيار کامل براي کاربران به شمار مي رود.

 

نرم افزارAdobe Captivate يکي از ابزارهاي بسيار قدرتمند در زمينه ساخت فايل هاي آموزشي به صورت مالتي مديا و اينتراکتيو مي باشد. اين نرم افزار با دارابودن قابليت هاي بسيار، براي حرفه اي ها مي تواند به ابزاري واقعا کامل و حياتي تبديل شود. در حقيقت Adobe Captivate يک نرم افزار فيلم برداري از صفحه نمايشگر کاربران است، اما داراي قابليت هايي بسيار بيشتر از يک دوربين فيلمبرداري است. زيرا کاربري که از محيط کار خود فيلم مي گيرد مي تواند در هنگام فيلم گرفتن کيفيتي فوق العاده بالا را اعمال کند تا بيننده با کيفيتي شبيه به فيلم هاي DVD بتواند تصاوير موردنظر را مشاهده نمايد.
 
Adobe Captivate به کاربر اين امکان را مي دهد تا توضيحات خود را به صورت صوت و از طريق ميکروفون هم به فيلم اضافه نمايد.
 
اين موارد تنها به قسمت ضبط خلاصه مي شد، زماني که فيلمي گرفته شد مي توان آن را به راحتي مورد ويرايش قرار داد. صداها را اضافه يا کم کرد، Object هايي را به فايل آموزشي اضافه نمود. کيفيت و حجم آن را تغيير داد. در مورد خروجي ها هم به صورت هاي مختلف مي توان خروجي را مشاهده کرد. از همه آسان تر و سريعتر استفاده از فرمت SWF است.
 
به سادگي مي توان فيلم ها را به صورت SWF به خروجي برد و به صورت صفحه اي از وب و با منوهايي بسيار زيبا مشاهده نمود. کيفيت خروجي نيز قابل تنظيم مي باشد و بسته به نياز مي توان کيفيت را تعيين نمود.
 
يکي از مهم ترين خصوصيات اين ابزار اين است که سرعت بارگذاري و ذخيره سازي فايل ها بسيار بالاست. در نرم افزار هاي مشابه زماني که کاربر فيلمي از محيط کار خود مي گيرد و به صورت يک فايل ذخيره مي شود در زمان ذخيره سازي زماني نسبتا طولاني را صرف مي کند، اما اين نرم افزار فيلم ها را به صورت فريم هاي متعدد تکه تکه مي کند و در موقع ذخيره سازي هم بسيار سريع تر بارگذاري خواهد شد .
 
تعداد اين فريم ها را مي توان بر حسب ثانيه در برنامه تعيين نمود. به کاربراني که دوست دارند به راحتي اهداف خود و آنچه را که مي دانند به ديگران آموزش دهند ما اين ابزار بسيار قدرتمند را به آنان پيشنهاد مي کنيم.
 
نسخه جديد اين نرم افزار قدرتمند در حالي از سوي ادوبي ارائه شده که با توجه به بهينه سازي هاي انجام شده فوق العاده سريعتر و بهبود يافته تر عمل خواهد کرد.

ساخت مالتي مديا در شرکت بهپردازان

شرکت طراحي سايت بهپردازان در سال 1381 در دفتـري کـوچک و با بضـاعتـي انـدک و بـا امکاناتي محدود فعاليت خود را آغاز کرده و در پروسه فعاليتهاي خود در ابتدا طراحی وب و بانکهاي اطلاعاتي را در دستور کار قرار داد ، اين روند به صورت همکاري با شرکتهاي مختلف ادامه داشت تا اين مجمـوعه را در مسيري ها قـرار داد با اين مضمون که به صـورت پيمـاني از شرکتـهاي بزرگتر کار را دريافت و در اختيار ايشان قرار مي داد.

فعاليتهاي اخير به تدريج گسترش يافت و شرکت در زمينه تبليغات و مخصوصا ساخت سي دي هاي مالتي مديا بصورت حرفه اي و با استخدام نيروي مجرب وارد بازار رقابت شد و در پروسه تکاملي فعاليتها,مجموعه به تفکيک بخش سخت افزار از نرم افزار و ادامه فعاليت آنها با دو عنوان مشخص ام با يک مديريت واحد نائل آمد .

 
ساخت مالتي مديا
 
تيم حرفه اي  بهپردازان ترکيب منحصر به فرد از استعداد، خلاقيت و ذهن روشن است. ساخت مالتي مديا در بهپردازان يک ادغام کلي و پيچيده اي از خدمات فناوري اطلاعات براي بازار کسب و کار را فراهم مي کند.
 
با کار حرفه اي تيم بهپردازان با توصيه هاي خود و سال ها تجربه هر آنچه را که از ساخت مالتي مديا مي خواهيد در اختيارتون مي گذارد.

 

انواع ساخت مالتي مديا

ساخت مالتي مدياي آموزشي:

در اين نوع مالتي مديا از تمام عناصر (صوت، تصوير، انيمشن، فيلم و ...) براي انتقال مفاهيم و آموزش به مخاطبان به شيوه اي جذاب و تعاملي استفاده مي شود. در اين مالتي مديا شما مي توانيد در محيطي جذاب و متنوع به آموزش مطالب مورد نظر خود بپردازيد. يکي از نمونه مالتي مديا هاي ساخته شده شرکت بهپردازان نمونه کار مالتي مديا سفارش داده شده توسط مرکز آمار مي باشد.

 

ساخت مالتي مدياي تبليغاتي:

امروزه بهترين و تاثير گذار ترين روش براي تبليغات و معرفي محصولات و خدمات خود به ديگران بهره گيري از مالتي مدياي تبليغاتي است که شما در آن مي توانيد با استفاده از صوت، فيلم، انيميشن و ... به معرفي محصول و خدمات خود بپردازيد.

مالتي مديا هاي تبليغاتي از هر کاتالوگ و بروشور تبليغاتي جذاب تر مي باشد و تاثير بيشتري روي مخاطب ميگذارد.از نمونه مالتي مديا ي تبليغاتي ساخته شده توسط شرکت بهپردازان نمونه مالتي مدياي تبليغاتي گروه آپادانا دارو است که براي رقابت بين رقبا ي تجاري خود نوين ترين روش را مد نظر خود قرارداده است. مشاهده مالتي مدياي تبليغاتي گروه آپادانا دارو

 
 
مطالب بيشتر : واسط گرافيکي کاربر چيست؟

 

ساخت مالتي مدياي کاربردي:

نرم افزارهاي کاربردي از قبيل پخش کننده هاي صوتي و تصويري، براي ساخت خود داراي تعريف هاي استانداردي هستند.

شرکت طراحی سايت بهپردازان، در طول 17 سال فعاليت خود، با به کارگيري تيم‌های تخصصی در زمينه‌ی طراحی سایت و اپليکيشن، نمونه‌هاي قدرتمندي در  نمونه سايت خارج از کشور ، طراحی سایت فروشگاهی و ... دارد. براي مشاوره همين حالا با کارشناسان ما تماس بگيريد: