آي‌پي معتبر چيست؟ (VALID IP)

نوعي از آي‌پي‌هاست که توسط روتر و سوييچ‌هاي شبکه اينترنت قابل شناسايي است و به همين منظور اين آي‌پي‌ها را براي اجراي سايت‌ها به کار مي‌برند.

نوعي از آي‌پي‌هاست که توسط روتر و سوييچ‌هاي شبکه اينترنت قابل شناسايي است و به همين منظور اين آي‌پي‌ها را براي اجراي سايت‌ها به کار مي‌برند. Valid IP

 

 IP به معني آدرس تجهيزات و ارتباطات اينترنتي و شبکه‌يي است که در اين ميان Valid IP نوعي از آي‌پي‌هاست که آن را براي اجراي سايت‌ها و هم‌چنين آدرس‌دهي سرورها در نظر مي‌گيرند تا دسترسي‌ها در نقاط مختلف با اختلالي مواجه نشود و آدرس سرور براي تمامي سرورها قابل شناسايي باشد.

 

سايت‌هايي که طراحي‌ مي‌شوند و درصدد بهره‌برداري قرار مي‌گيرند بايد داراي وليد آي‌پي باشند تا تمامي کاربران اينترنتي به‌راحتي بتوانند در اقصي نقاط دنيا به آن دسترسي داشته بيابند و از جهتي ديگر بايد داراي آدرسي ثابت (استاتيک) باشند تا دچار تغيير آدرس نشوند.

 
مطالب بيشتر: crm مخفف چه کلماتي است؟
 

آي‌پي‌هاي استاتيک به معني آي‌پي ثابت است و به اين معني که کاربر در هر بار اتصال به شبکه جهاني اينترنت داراي آدرسي يکسان در اتصال است و در مقابل نيز آي‌پي‌هاي دايناميک موجود هستند که در هربار اتصال به اينترنت با آدرسي متفاوت به اين شبکه متصل مي‌شوند.

 

لازمه داشتن اين نوع آي‌پي‌ها اين است که کاربران در تقاضاي خود مبني بر خريد خطوط پرسرعت اينترنت به ISP مربوطه اعلام کنند که خواهان کدامين يک از آي‌پي‌ها هستند که البته بايد گفت قيمت آي‌پي‌هاي دايناميک ارزان‌تر از استاتيک است.

براي مشاوره همين حالا با کارشناسان ما تماس بگيريد:شرکت طراحی سایت بهپردازان یک شرکت معتبر در زمینه طراحی سایت فروشگاهی، طراحی سایت شرکتی حرفه ای میباشد که آماده مشاوره رایگان در جهت توسعه کسب و کار اینترنتی میباشد.

معمولا براي وليد کردن آدرس IP بايد به داخل تنظيمات مودم رفت که براي اين کار در بيش‌تر موارد تنظيمات مودم با تايپ 192.168.1.1 در آدرس‌بار مرورگر محقق مي‌شود و بعد از آن بايد به بخش Bridge Mode رفت که انتخاب اين گزينه موجب غيرفعال شدن نام کاربري و رمز ورود مي‌شود و در ادامه بايد ارتباطي جديد (New Connection) ساخت و نام کاربري و رمز ورود اتصال به اينترنت را به آن اختصاص داد و از اين پس از اين ارتباط بهره برد تا آي‌پي به حالت وليد تبديل شده باشد.