اتوران در مالتي مديا چه کاربردي دارد و از چه نرم افزار هاي کمکي ميتوان استفاده کرد؟

اتوران در مالتي مديا چه کاربردي دارد و از چه نرم افزار هاي کمکي ميتوان استفاده کرد؟ | شرکت طراحي سايت بهپردازن

اتوران برنامه اي است که به صورت خودکار پس از قرار دادن ديسک که اتوران در آن قرار دارد در درايو ؛ اجرا مي شود. اين برنامه به طور معمول براي اطلاع رساني در مورد محتويات ديسک و يا فراهم آوردن امکان استفاده آسان از محتويات ديسک طراحي مي شود.

Adobe Captivate

نرم افزار ساخت آموزش هاي چند رسانه اي و آزمون هاي يادگيري بصورت تعاملي بر پايه تکنولوژي HTML? است. نرم افزار Adobe Captivate که قبلا با نام RoboDemo توسط شرکت Adobe ارائه مي شد براي نمايش امکانات يک محصول نرم افزاري با فرمت HD ، شبيه سازي محيط يک نرم افزار و طراحي آزمون هاي کوچک و ساخت آتوران نرم افزارها و CD‌هاي مالتي مديا و نرم افزارهاي آموزشي مورد استفاده قرار مي گيرد. اين نرم افزار همچنين به شما امکان استفاده از فايل هاي آماده پاورپوينت در پروژه خود را فراهم مي سازد.

قابليت هاي کليدي :

- تصوير برداري از محيط هر نرم افزار کاربردي : ضبط و تصويربرداري از همه فعاليت ها مانند حرکت ماوس و نحوه کار کيبورد.
- ويرايش ويديو هاي ضبط شده : تغيير اندازه ، سايز ، اضافه کردن ويديوي ديگر.
- ساخت سريع آزمون هاي مجازي و پرسش و پاسخ.
- قالب قابل ويرايش حرفه اي.
- استخراج متون در فرمت XML.
- قابليت Drag And Drop.
- پشتيباني از Stream سايت هاي اشتراک گذاري ويديو.

مطالب بيشتر : Caching يا کشينگ چيست؟ 

 

AutoPlay Media Studio

اين نرم افزار که به شما امکان طراحي اتوران هاي پيشرفته و با امکانات کامل را مي دهد. نکته جالب و قابل توجه در مورد اين نرم افزار عدم نياز به آموزش و يا داشتن پيش زمينه علمي قبلي در اين زمينه است. محيطي ساده و قابل فهم که امکان طراحي حرفه اي در آن وجود دارد. همچنين مي توانيد براي ارائه سخنراني نيز از اين نرم افزار براي تهيه اسلايد استفاده نماييد. از جمله امکاناتي که در نرم افزار موجود است مي توان به امکان استفاده از قابليت Drag & Drop و امکان استفاده از فايل هاي متني ، صوتي ، تصويري ، فلش و بسياري موارد ديگر در برنامه اشاره کرد. در نهايت نيز مي توانيد خروجي کار خود را در ديسک ذخيره کنيد و يا به صورت يک فايل اجرايي نگه داري کنيد.
 

شرکت طراحی سايت بهپردازان، در طول 17 سال فعاليت خود، با به کارگيري تيم‌های تخصصی در زمينه‌ی طراحی سایت و اپليکيشن، نمونه‌هاي قدرتمندي در  نمونه سايت خارج از کشور ، طراحی سایت فروشگاهی و ... دارد. براي مشاوره همين حالا با کارشناسان ما تماس بگيريد: