رتبه سايت خود را در جهان ببينيد

رتبه سايت خود را در جهان ببينيد | شرکت طراحي سايت بهپردازن

 رتبه سايت گوگل به دو روش پيج رنک گوگل و رتبه سايت در الکسا مشاهده مي شود.

 

رتبه سايت در پيج رنک

گوگل به سايت ها با توجه به محاسبات خود امتيازي از صفر تعا يک به سايت ها و صفحات سايت ميدهد.امتياز بالاي  سايت نشانه مهم بودن سايت است.در سايت pagerank.net مي توانيد رتبه سايت خود را ببينيد.همچنين ميزان اعتبار دامنه سايت عددي بين صفر تا صد به سايت ها داده مي شود که توسط شرکت moz داده مي شود.براي گرفتن اعتبار بيشتر بايد لينک سايت در سايتهاي با اعتبار بالاي بيست قرار داده شود.

براي مشاوره همين حالا با کارشناسان ما تماس بگيريد:شرکت طراحی سایت بهپردازان یک شرکت معتبر در زمینه طراحی سایت فروشگاهی، طراحی سایت شرکتی حرفه ای میباشد که آماده مشاوره رایگان در جهت توسعه کسب و کار اینترنتی میباشد.

رتبه سايت در الکسا

وب سايت الکسا اين کار را به صورت تخصصي انجام ميدهد و با توجه به آيتم هاي مختلفي سايتها را رتبه بندي مي کند.اين سايت همه روزه 500 وب سايت برتر جهان را به صورت اختصاصي فهرست مي کند که در اي ليست چند سايت ايراني نيز قرار دارند.
 
در اين وب سايت تغييرات رتبه خود را ميتوانيد همه روزه نسبت به روز قبل ، متوسط هفته قبل ، متوسط سه ماه قبل و تغيرات سه ماه قبل خود را بيابيد. در قسمتي از اين وب سايت نيز تغيرات بازديد سايت خود را باتوجه با بازه هاي زماني ذکر شده مي بينيد. و در قسمتي ديگر تغيرات بازديد صفحات وب سايت خود را در بازه هاي مذکور مشاهده مي نماييد.
 
در انتهاي صفحه هم درصد حضور کاربران از کشورهاي مختلف را در سايت شما نمايش مي دهد و رتبه سايت شما را در ميان وب سايتهاي يک کشور بيان ميدارد که که کشور ايران هم در اين ليست وجود دارد.و در انتها در صورتي که داراي چندين ساب دامين باشد درصد بازديد به کل سابها را نيز بيان مي کند. البته آيتم هاي ديگر نيز توسط اين وب سايت ارائه مي شود.

 

عوامل موثر در رتبه بندي سايت

معيارهاي الکسا بر اساس تعداد بازديدکنندگان در روز و تعداد صفحات مشاهده شده مي باشد.اما در پيج رنک امتياز بر اساس فاکتورهاي داخلي و خارجي  نظير تحليل کاربران سئو داخلي و خارجي و نتياج نهايي صوورت مي گيرد.