چند روش بسيار جالب براي افزايش امنيت فايل ها در ويندوز

چند روش بسيار جالب براي افزايش امنيت فايل ها در ويندوز | شرکت طراحي سايت بهپردازن

روش اول : قفل کردن يک پوشه به گونه اي که با کليک بروي اين پوشه به جاي آن که محتويات داخل پوشه باز شود محتويات يک پوشه ديگر و مسير ديگري در ويندوز XP نمايش داده ميشود . اين روش را من قبلا با عنوان " چگونه مي توان در ويندوز xp فولدري با امنيت بالا ايجاد کرد " آموزش داده بودم که با کمي تغييرات آنرا به روز کردم .

 

روش دوم : مخفي کردن انواع مختلف فايل ها در يک عکس :

 

در اين روش جالب دوستان ميتوانند يک يا چند نوع فايل مختلف ( مانند txt, exe, mp3, avi و .... ) را در يک عکس با فرمت JPG مخفي کنند . با کليک بروي اين عکس به هيچ عنوان فايل هاي شما باز نخواهد شد و فقط عکس قابل مشاهده خواهد بود و کاربر به هيچ عنوان شک نخواهد کرد که در اين عکس فايل و يا حتي نرم افزاري مخفي شده است .

 

روش سوم : استفاده از نرم افزار TrueCrypt

 

با استفاده از نرم افزار رايگان و بسيار مفيد TrueCrypt ميتوان يک و يا چند درايو مجازي درست کرد و اطلاعات مهم را در داخل اين درايوهاي مجازي کپي کرد . اين درايوهاي مجازي را ميتوان از طريق خود نرم افزار و با وارد کردن پسورد در پنجره MY computer فعال کرد و زماني که به اين درايوها احتياجي نداريم آنها را غير فعال و مخفي کنيم .

براي مشاوره همين حالا با کارشناسان ما تماس بگيريد:شرکت طراحی سایت بهپردازان یک شرکت معتبر در زمینه طراحی سایت فروشگاهی، طراحی سایت شرکتی حرفه ای میباشد که آماده مشاوره رایگان در جهت توسعه کسب و کار اینترنتی میباشد.