منظور از WIFI در اينترنت چيست؟

منظور از WIFI در اينترنت چيست؟ | شرکت طراحي سايت بهپردازن

شما چگونه به شبکه اينترنت دسترسي پيدا مي کنيد؟ امروزه سه روش متداول دسترسي به شبکه اينترنت به قرار زير است: - دسترسي پهناي باند: که معمولا از طريق مودم هاي کابلي و يا DSL ممکن مي شوند. - دسترسي بدون سيم از طريق سيستم WiFi : که به کمک روتر هاي مخصوص WiFi دسترسي بدون سيم کاربران را در نقاط مختلف همچون رستوران ها، هتل ها، دفاتر کار و غيره فراهم مي آورند. - روش Dial-up که در صورت نبود امکانات پيشين به ناچار مورد استفاده قرار مي گيرد و يکي از ساده ترين، ابتدايي ترين و کم سرعت ترين روش هاي دسترسي به اينترنت است.عمده ترين مشکل استفاده از روش باند پهن را مي توان قيمت بالا و براي WiFi نيز محدوديت در پوشش امواج بدون سيم عنوان نمود. اما فن آوري جديد به گونه اي اين مشکلات را برطرف نموده است که سرعت بالاي روش پهن باند با قيمتي کمتر ازآن و پوشش وسيعتري نسبت به WiFi
فراهم آورده است. اين سيستم به نام WiMAX معروف است که از مخفف عبارات Worldwide Interoperability for Microwave Access بر گرفته شده است.
 
 

براي مشاوره همين حالا با کارشناسان ما تماس بگيريد:شرکت طراحی سایت بهپردازان یک شرکت معتبر در زمینه طراحی سایت فروشگاهی، طراحی سایت شرکتی حرفه ای میباشد که آماده مشاوره رایگان در جهت توسعه کسب و کار اینترنتی میباشد.