23 افزونه برتر گوگل کروم براي طراحان وب

23 افزونه برتر گوگل کروم براي طراحان وب | شرکت طراحي سايت بهپردازن

گوگل کروم تقريبا 4 سال تمام است که با سرعت باورنکردني به محبوبترين مرورگر بين کاربران وب تبديل شده است. طراحان وب و توسعه دهندگان وب نيز مي بايست از همان ابتدا پا به پاي اين مرورگر آمده و فرآيند طراحي هاي خود را بر پايه آن نيز بنا مي کردند.

 

اگرچه بسياري از طراحان وب با مرورگر فايرفاکس راحتتر هستند ، اما نبايد سريع و سبک بودن گوگل کروم را ناديده گرفت که مطمئنا هيجان طراحي وب را با سرعت خيره کننده خود دو چندان خواهد کرد.

 

خوشبختانه ابزارها و افزونه هاي خوبي که براي مرورگر Firefox ساخته شده اند ، براي مرورگر Chrome نيز طراحي و تعبيه شده اند که از اين نظر شايد الان ديگر نتوان گفت افزونه هاي خوبي براي کروم پيدا نمي شود !

 

در اينجا ما ليستي از چندين افزونه ناب و بهترين اکستنشن هاي ( Extensions ) مرورگر کروم را براي دسته طراحان وب و توسعه دهندگان وب تهيه و معرفي کرده ايم که با استفاده از آنها مي توانيد در روند برنامه نويسي و فرآيند طراحي خود لذت و امکانات بيشتري را ببريد. براي مشاوره همين حالا با کارشناسان ما تماس بگيريد:شرکت طراحی سایت بهپردازان یک شرکت معتبر در زمینه طراحی سایت فروشگاهی، طراحی سایت شرکتی حرفه ای میباشد که آماده مشاوره رایگان در جهت توسعه کسب و کار اینترنتی میباشد.